پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:04:30 - پنجشنبه 9 اسفند 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بزرگداشت شهداء پرداختن به بالاترین ارزش و معنویت است
فدایی گفت: کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان به موضوع شهید و شهادت می پردازد که موضوع مهمی در فرهنگ ما است و  پرداختن به شهدابالاترین ارزش و معونیت است.

به گزارش “دانشجوآزاد” ؛صبح امروز محمد جواد فدایی استاندار کرمان در اجلاسیه ی کنگره ی ۶۵۰۰ شهدای استان کرمان اظهار داشت: این اجلاسیه کار بزرگی است هم از جهت اینکه این به موضوع مهم و با اهمیتی پرداخته و هم اینکه این مراسم بزرگداشت تنها نیست و با فعالیت هایی که در کنار کنگره صورت می گیرد تاثیر خوبی در استان و جامعه داشته و دارد.

وی ادامه داد: قرار است برنامه های این کنگره در چند سال آینده ادامه یابد و در جهت خدمت رسانی به مردم پروژه هایی  به نام شهدا و کنگره اجرا شود‌.
استاندار کرمان ابراز کرد: این کنگره به موضوع شهید و شهادت می پردازد که موضوع مهمی در فرهنگ ما است و طبق فرمایش پیامبر اسلام هر کاری که شما تصور کنید و انجام دهید بالاتر از آن هم وجود دارد تا زمانی که فردی در راه خدا شهید شود و دیگر بالاتر از آن هیچ کار نیکی نیست یعنی شهادت نهایت معنویت و نیکی است.
فدایی اظهار داشت: از خدا می خواهیم شهادت و معنویت نصیب ما شود بنابراین به بزرگداشت شهدا پرداختن، بالاترین ارزش و معونیت است و امیدواریم این کنگره بتواند در توسعه و گسترش فرهنگ و ایثار و شهادت موثر باشد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi