پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:00:48 - دوشنبه 11 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول دبیرخانه شورای فرهنگی دانشگاه شهید باهنر کرمان خبر داد:
برگزاری مشترک برنامه های ایام الله دهه فجر در دانشگاههای استان کرمان
مسئول دبیرخانه شورای فرهنگی دانشگاه شهید باهنر کرمان خبر داد: امسال برنامه های ایام الله دهه فجر در دانشگاههای استان کرمان به صورت اشتراکی برگزار می گردد.

عبدالحسین پورامینایی در گفتگو با “دانشجوآزاد” در رابطه با برنامه های دانشگاهی در دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: در جلسه دانشگاهیان استان در خصوص برنامه های دهه فجر یکسری برنامه های کلی مصوب شد و ریزبرنامه ها به عهده دانشگاهها قرار گرفت.

مسئول دبیرخانه شورای فرهنگی دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: با توجه به مباحثی که در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه مصوب شد همه  دانشگاهها و مراکز آموزش عالی موظف شدند که برنامه ریزی منسجم و با شکوهی را در دانشگاهها داشته باشند ضمن اینکه هر دانشگاه موظف شد یک برنامه فرهنگی و هنری خوب را به صورت مشترک برگزار کند یعنی خودش میزبان باشد ولی از همه دانشگاههای سطح شهر کرمان دعوت کند.

وی در خصوص فعالیتهای دانشجویی در دهه فجر تشریح کرد: ضمن اینکه شرکت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن مورد تاکید قرار گرفت در هر دانشگاهی کانونهای فرهنگی، انجمن های علمی و تشکل های دانشجویی برنامه های مدونی را به معاونت فرهنگی دانشگاهشان ارائه می دهند.

پورامینایی ادامه داد: دیدار مسئولین دانشگاه شهید باهنر با خانواده های شهدا و ایثارگران  و همچنین برگزاری جشن ویژه انقلاب اسلامی با مسئولیت بسیج دانشجویی در دو نوبت ۱۹ و۲۰ بهمن ماه در تالار وحدت دانشگاه یک روز مخصوص خواهران و یک روز مخصوص برادران از برنامه های دانشگاه شهید باهنر می باشند.

مسئول دبیرخانه شورای فرهنگی دانشگاه شهید باهنر کرمان با برشمردن برخی برنامه های دانشگاههای استان اظهار داشت: دانشگاه پیام نور استان موظف شد یک کرسی آزاداندیشی با موضوع انقلاب اسلامی داشته باشد و از دیگر دانشگاهها هم دعوت کند جهاد دانشگاهی استان طبق معمول یک نمایشگاه عکس با موضوع انقلاب اسلامی دارد که بعد از برپایی از همه دانشگاهیان سطح استان دعوت به عمل می آید.

وی افزود: بسیج کارکنان دانشگاه شهید باهنر چند برنامه دارد یک مسابقه کتابخوانی با موضوع انقلاب اسلامی یک پیاده روی عمومی ویژه کارکنان در ایام الله دهه فجر و همچنین دیدار با خانواده های شهدا را دارد علاوه براین آزین بندی دانشگاه به عهده بسیج کارکنان دانشگاه گذاشته شده است.

پورامینایی در پایان عنوان کرد:چاپ ویژه نامه توسط تشکل های دانشجویی دانشگاه به صورت مشترک با توجه به نامگذاری ایام الله دهه فجر برای هر روز یک ویژه نامه ای تهیه و چاپ شود.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi