پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

0:16:56 - چهارشنبه 2 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری مراسم رونمایی از فراخوان جایزه جهانی باستانی پاریزی در واحد کرمان
دکتر مجتبی عرب نژاد از برگزاری مراسم رونمایی از فراخوان جایزه جهانی باستانی پاریزی در تاریخ سوم دیماه در واحد کرمان خبر داد.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از دانشگاه ازاد کرمان:دکتر مجتبی عرب نژاد از برگزاری مراسم رونمایی از فراخوان جایزه جهانی باستانی پاریزی در تاریخ سوم دیماه در واحد کرمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی واحد کرمان: مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان ضمن بیان این موضوع اظهار داشت: جایزه بین المللی باستانی پاریزی هرساله  به صاحبان آثار برگزیده اهدا خواهد شد.
دکتر عرب نژاد ادامه داد: زنده نگه داشتن نام یکی از اساتید و مفاخر ملی و استانی، تقدیر از زحمات دکتر باستانی پاریزی ومعرفی بیشتر این استاد فرهیخته از جمله اهداف این جایزه است.
وی با اشاره به تقارن زمان برگزاری این مراسم با نودمین سالروز تولد این استاد فرزانه توضیح داد: در روز سوم دیماه از فراخوان این جایزه رونمایی شده و به جامعه ادبی ایران و جهان اعلام می نماییم که چنین جایزه ای از سال آینده به آثار برگزیده اهدا می گردد.
شایان ذکر است این مراسم با حضور جمع زیادی از اساتید مطرح کشوری و بین المللی روز سوم دیماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار و در این مراسم از تمبر یادبود و تندیس گرامیداشت دکتر باستانی پاریزی رونمایی خواهد شد.

سه شنبه ۱ دى ۱۳۹۴  ۸:۵۲

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi