پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:49:01 - دوشنبه 23 بهمن 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان:
برگزاری دومین کنگره شهدای دانشجوی استان کرمان
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: کنگره شهدای دانشجو با همت دانشجویان و دانشگاه ها استان در۵ اسفند ماه در شهر کرمان در حسینیه ثارالله برگزار می شود.

ناصر بهروز در گفتگوی با خبرنگار“دانشجوآزاد” در رابطه با برگزاری کنگره شهدا ی دانشجوگفت:یکی از کارهای خوب مهم و اثر گذار در دانشگاه در چند سال گذشته رقم خورد بحث کنگره شهدای دانشجویی سراسر کشور بود که با محوریت وزارت علوم رقم خورد و تدادم دارد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان افزود:هدف از برگزاری  کنگره شهدا، شناخت فرهنگ شهدا و انتقال به نسل جوان است و تا کنون دو کنگره برگزار شده و این دومین کنگره شهدای دانشجواست که در کرمان برگزاری می شود.

وی تشریح کرد:فعالیت های که در خصوص کنگره شهدا صورت گرفته است، شناسایی تکمیل بانک شهدای دانشجو؛ تقدیر و تجلیل از خانواده ای شهدای دانشجو و جمع آوری آثار شهدا و محصولات کنگره بوده که در این برنامه ۵کتاب ارائه خواهد شد.

وی اذعان کرد:وموضع مورد اهمیت ما شناساندن شهدای دانشجو به نسل جوان است چون که شهدای شاخصی در استان کرمان حضور داشتند که کمتر مورد توجه قرار گرفتند و بنا بر این داریم که این فرهنگ را بتوانیم با کارهای فرهنگی اثر گذار به عوام جامعه به خوبی منتقل کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان در پایان توضیح داد:کنگره ی در پیش رو اختتامیه برنامه های قبلی تحت عنوان کنگره شهدای دانشجو استان کرمان است و از سه سال گذشته تا به حال بیش از ۶۰ یادواره برگزار شده است ،که کنگره شهدای دانشجوهم با همت دانشجویان و دانشگاه ها استان در۵ اسفند ماه در شهر کرمان در حسینیه ثارالله برگزار می شود.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi