پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:54:58 - یکشنبه 20 مرداد 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان کرمان؛
برگزاری دوره ی استانی خط امام (ره) در مشهد مقدس
زینلی بیان کرد: دوره ی استانی خط امام(ره) با حضور ۳۷۰ نفر از دانشجویان دختر و پسر در اردوگاه آموزشی امام رضا(ع) مشهد مقدس برگزار خواهد شد.


حجت السلام رضا زینلی مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان کرمان در گفتگو با “دانشجو آزاد” عنوان کرد:  دوره ی استانی خط امام(ره)  با اعزام ۳۷۰  نفر از دانشجویان دختر و پسر به مشهد مقدس در تاریخ ۱۹ مرداد ماه صورت گرفت.

زینلی اهداف این دوره را بیان کرد: به منظور آشنایی دانشجویان با مبانی و راه اندیشه امام انقلاب و عمق بخشی به معارف دینی و بصیرتی و همچنین آشنایی با رسالت ها و اهداف و ماموریت های بسیج دانشجویی این دوره شکل گرفته است.

وی ادامه داد: این دوره به منظور ترویج گفتمان تربیتی در جهت محور شدن تربیت و روش های تربیتی در کلیه فعالیت های بسیج دانشجویی برای تبدیل شدن هر دانشجو به یک عنصر تحول گرای تشکلاتی برگزار می شود.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان کرمان خاطر نشان کرد: این دوره از تاریخ ۱۹ مرداد ماه و به مدت هشت روز در اردوگاه امام رضا(ع) مشهد مقدس برگزار می شود.

زینلی در ادامه گفت: این دوره شامل کمیته های آموزش،فرهنگی،دانشجویی و پشتیبانی می باشد که این کمیته ها برای خواهران و برادران به صورت جدا تشکیل شده است.

مسئول تعلیم وتربیت بسیج دانشجویی استان کرمان افزود: به منظور سهیم کردن دانشجویان در کارهای بزرگ تشکلاتی مسئولیت کمیته ها بر عهده خود دانشجویان گذاشته شده است.

در خصوص برنامه های در نظر گرفته شده برای دانشجویان اظهار کرد: فوق برنامه هایی شامل برگزاری حلقه های صالحین، برگزاری حلقه های تربیتی و از همه مهمتر زیارت حرم مقدس امام رضا(ع) برای دانشجویان برنامهع ریزی شده است.

انتهای پیام/

 

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi