پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

22:54:30 - چهارشنبه 2 فروردین 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری اردوی گروه جهادی معین در ایام نوروز/ حل مشکلات کشور با عمل جهادی امکان پذیر است
عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: اردوی جهادی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل از ۵ تا ۱۲ فروردین برگزار می‌شود.

به گزارش “دانشجوآزاد” محمدرضا گلرو مفرد عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان « اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» گفت: در سال جدید اردوی جهادی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور از ۵ تا ۱۲ فروردین برگزار می‌شود.

این فعال دانشجویی افزود: با عنایت به توصیه مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار امسالشان با تشکل های دانشجویی، ما در اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل تصمیم گرفتیم تا نوروز امسال اردوی جهادی را در مناطق محروم منطقه بشاگرد در استان هرمزگان برگزار کنیم.

وی ادامه داد: اردوهای جهادی یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است. این یعنی حل مشکلات مردم توسط مردم و تقویت روحیه جهادی. به اعتقاد ما آنچیزی کشور اکنون بیش از هر چیز به آن نیاز دارد چه در بین مسئولین و چه در بین مردم این روحیه جهادی است.

گلرومفرد تاکید کرد: حل مشکلات کشور با عمل جهادی امکان پذیر است و مدیران نجومی بگیر قادر به درک مشکلات مردم و در نتیجه قادر به حل آنها نیستند.

وی گفت: ذخیره های نظام آن مردمانی هستند که در روستاها و با حداقل امکانات هنوز دل در گرو انقلاب اسلامی دارند و پای آرمانهای خود ایستاده اند نه نجومی بگیرانی که از پول بیت المال حق اوقات فراغت فرزندان خود را میگیرند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi