پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:52:19 - دوشنبه 11 تیر 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری اختتامیه همایش «فعالان انقلابی فضای مجازی» در کرمان
اختتامیه سومین همایش «فعالان انقلابی فضای مجازی» استان کرمان برگزار و اهمیت مشارکت در انتخابات برای فعالان مجازی تبیین شد.

ختتامیه سومین همایش «فعالان انقلابی فضای اجتماعی» استان کرمان صبح امروز، ۱۱ تیرماه با حضور جمعی از فعالان مجازی کرمان در پردیس دانشگاه فرهنگیان این شهر برگزار شد و اهمیت مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح برای فعالان انقلابی فضای مجازی تبیین شد.

حسین باقری، مسئول فضای مجازی بسیج در سپاه ثارالله استان کرمان در این همایش با بیان اینکه اهداف این اجتماع حفظ و انسجام فعالان فضای مجازی در استان و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و ولایت است، به خدمات دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: دشمن با غوغا سالاری فضای مجازی اجازه نمی‌داد خدمات دولت سیزدهم به گوش برسد.

باقری با اشاره به در پیش بودن انتخابات، اظهار کرد: امروز فعالان فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم، وظیفه جهاد در فضای مجازی، تولید محتوا و انتشار آن را برعهده دارند تا عملیات تحریف دشمنان خنثی شود. امیدواریم بتوانیم مجاهدت‌های دولت شهید آیت‌الله رئیسی را در هزار روز خدمت در قالب هنر منعکس کنیم و مشارکت حداکثری در انتخابات را در دیار حاج قاسم رقم بزنیم.

انتهای پیام

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi