پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

2:28:28 - یکشنبه 19 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزارکنندگان شادمانه‌ گل یاس نگفتند جشنواره با پوشش آزاد است
رئیس پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان کرمان گفت: برگزارکنندگان شادمانه‌ گل یاس نگفتند که پوشش برای برگزارکنندگان آزاد و برنامه‌ای برای بانوان و مشارکت بانوان است.

به گزارش“دانشجو آزاد”به نقل از خبرگزاری دانشجو، زهرا ایرانمنش، رئیس پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان کرمان  در رابطه با برگزاری جشنواره‌ شادمانه‌ گل یاس که با پوشش آزاد برای بانوان همراه بوده است، در سالن دانشگاه فرهنگیان کرمان گفت: سالن دانشگاه در برنامه‌های که مربوط به بانوان است طیق قرارداد اجاره داده می‌شود و از سالن ما استفاده می‌کنند.
وی ادامه داد: حتی در کلاس‌های کنکوری که در سالن دانشگاه برگزار می‌شود، فقط به مسئولان تذکر می‌دهیم که حتما باید طبق قرارداد شئونات اسلامی رعایت شود و این از مفاد قرار داد است.

 

ایرانمنش با تاکید بر اینکه دانشگاه فرهنگیان هیچ دخالت و حضوری در برنامه‌هایی که سالن اجاره داده می‌شود، ندارد، بیان داشت: دانشگاه تنها سالن را اجاره می‌هد.

 

رئیس پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان کرمان در پاسخ به سئوال که چرا با توجه به اینکه در تبلیغات این جشن عنوان با پوشش آزاد بانوان مطرح شده بودریال باز هم سالن را اجاره دادید، گفت: برگزارکنندگان هیچ صحبتی در این باره نداشتند و گفتند که برنامه‌ای برای بانوان و مشارکت بانوان است.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi