پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:09:55 - شنبه 30 آذر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول گروه جهادی امام حسن(ع):
برنامه شصت چله مخصوص شب یلدای مناطق حاشیه شهر استان کرمان
مسئول گروه جهادی امام حسن(ع) گفت: با همت گروه جهادی امام حسن(ع) برنامه شصت چله مخصوص شب یلدای مناطق حاشیه شهر استان کرمان اجرا می شود.

مسئول گروه جهادی امام حسن(ع) گفت: با همت گروه جهادی امام حسن(ع) برنامه شصت چله مخصوص شب یلدای مناطق حاشیه شهر استان کرمان اجرا می شود.

محمد امین شمسی مسئول گروه جهادی امام حسن(ع) در گفتگو با “دنشجو آزاد” عنوان کرد: این گروه جهادی که متشکل از یک مجموعه منسجم و یک پارچه است که در حاشیه شهر کرمان در حال فعالیت و کمک رسانی به مردم کم برخوردارهستند.

وی با بیان این که این گروه جهادی از شورای مرکزی ۱۵ نفره تشکیل شده است بیان کرد: تعدادی از گروه ها  که در کل شهر فعالیت داشتند در این گروه در کنار هم جمع شده اند که در این مجموعه هیئت ها، پایگاه ها، مجموعه های  فرهنگی و مراکز دیگر حضور دارند که هر کدام مرکزیت یک منطقه از حاشیه شهر را در اختیار دارند و آن منطقه را پوشش می دهند.

مسئول گروه جهادی امام حسن (ع) در خصوص برنامه ی شصت چله شب یلدا این گروه اظهار کرد:  شب یلدا همراه با نیازمندان که شامل توزیع غذاهای گرم، میوه و مواد غذایی برای سفره ی شب یلدای خانواده های نیازمند و برگزاری جشن های ویژه برای این عزیزان است و خارج از آن که کمک هایی که خود مجموعه انجام می دهد غذا ها و دیگر کمک های مردمی را سازمان دهی می کنند.

شمسی ادامه داد: افراد خیر توسط این گروه به معتمد محلات معرفی می شوند و معتمد بر اساس شناسایی که ازقبل صورت گرفته است توزیع را انجام می دهد به طوری که همه ی نیازمندان حداقل بسته ی معیشتی شب یلدا را دریافت کنند.

وی افزود: این گروه جهادی وابسته به هیچ ارگان دولتی نسیت و کاملا با کمک های مردمی شکل گرفته و حمایت می شود.

این جهادگر بسیجی با اشاره به اینکه  خانواده های نیازمند  درجه بندی شده اند بیان کرد: این مجموعه ۵۵۰ نفر خانواده ی درجه ی یک را تحت پوشش خود قرار داده است که این خانواده ها شامل  بسته های حمایتی می شوند.

شمسی در خصوص فعالیت های دیگر این مجموعه گفت: در طول سال این گروه فعالیت هایی از جمله عمرانی، علمی، پزشکی، معیشتی و … را برای محلات حاشیه نشین شهر کرمان انجام می دهد.

وی در پایان  تصریح کرد: افراد که قصد کمک کردن به مردم محلات حاشیه نشین شهر کرمان را دارند می توانند به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۵۳۳۸۱۵۸۵ کمک خود را واریز نمایند.

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi