پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

18:49:58 - جمعه 22 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برخی می‌خواهند بین من و قلعه‌نویی زاویه ایجاد کنند
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران معتقد است که برخی از افراد قصد ایجاد زاویه بین او و امیر قلعه نویی را دارند تا از شکاف ایجاد شده استفاده کنند.

به گزارش”دانشجو آزاد” به نقل از ایسنا، علیرضا منصوریان درباره شادی نکردنش پس از گلی که تیمش وارد دروازه استقلال کرد، گفت: تایید می‌کنم که کارم به لحاظ اصول حرفه‌ای درست نبوده است ولی خب این مسائل پیش از این در فوتبال دیده شده است. به عنوان مثال باتیستوتا وقتی به فیورنتینا گل زد، خوشحالی نکرد. به هر حال فوتبالم را با استقلال شروع کردم و هوادارانش را مثل برادران خود می‌دانم. در این گونه موارد احساس آدم به منطق او غلبه می‌کند و فکر می‌کنم که این کمترین کاری بود که می توانستم برای هواداران استقلال انجام بدهم.

سرمربی نفت تهران درباره نصب دستگاه GPS زیر پیراهن بازیکنانش و وقفه ای که به خاطر این موضوع در بازی ایجاد شد، گفت: اطلاعی نداشتم که نصب دستگاه GPS ممنوعیت دارد یا خیر. برخی در اوایل فصل می‌گفتند که ممنوعیتی در این باره وجود ندارد و برخی هم می‌گفتند که اجازه نصب این دستگاه داده نشده است. به هر حال حرف‌های ضد و نقیضی شنیده می‌شد ولی ما در ۲۵ بازی گذشته از GPS در طول بازی کرده بودیم و کسی هم متوجه این موضوع نشده بود . حتی داوران بین‌المللی هم نسبت به این موضوع هیچ واکنشی نشان ندادند اما در این بازی به خاطر حساسیت بالا برخوردهایی هم ایجاد می‌شد و فکر می‌کنم یکی از بازیکنان استقلال که حنیف عمران زاده بود، متوجه وجود GPS زیر پیراهن بازیکنان ما شد و این موضوع را به داور اطلاع داد.

منصوریان با بیان این که این سیستم را برای اولین بار من در فوتبال باشگاهی وارد کردم، خاطرنشان کرد: افشین قطبی در سال ۲۰۱۱ برای اولین بار تکنولوژی GPS را در ایران استفاده کرد و پس از آن کارلوس کی‌روش این کار را ادامه داد. ما برای کنترل بازیکنان خود و میزان دوندگی آنها و مسائل دیگر به این تکنولوژی نیازمندیم.

وی درباره قضاوت داور دیدار تیمش مقابل استقلال نیز اظهار کرد: از شروع فصل با خودم عهد بسته‌ام که در مورد داوری صحبتی نکنم؛ چرا که معتقدم همان طور که داوران به خودشان اجازه نمی دهند در کار مربیگری دخالتی کنند ما هم نباید در کار آنها دخالتی داشته باشیم. به هر حال از یک طرف من سرمربی تیم نفت بودم و از سوی دیگر کاپیتان استقلال. داور بازی قضاوت خوبی داشت. در بازی که مقابل العین داشتیم در صحنه‌ای که داور روی اولین حرکتی که آساموآ ژیان انجام داد، نقطه پنالتی را به ضرر ما نشان داد، با خودم گفتم که سوت داور هیچ گاه برنمی‌گردد و متعهد شدم که به داوران ایرانی احترام بگذارم. حتی در یکی از بازی‌هایمان که آقای اکبریان جوان داور ما بود و متوجه شدم که نمایندگان AFC برای انتخاب او در ورزشگاه حضور دارند، به مجموعه تیم گفتم که به هیچ عنوان به کار داوری اعتراض نکنید.

منصوریان با اشاره به اظهارنظر قلعه‌نویی که گفته بود اگر بیرانوند در درون دروازه حضور نداشت با اختلاف دو گل پیروز میدان می‌شدند، گفت: در شروع بازی در نیمه نخست مدیریت خوبی بر روند بازی نداشتیم. هر چند توپ بیشتر در اختیار ما بود ولی استقلال به لحاظ خلق موقعیت عملکرد بهتری نسبت به ما داشت اما در نیمه دوم خوب کار کردیم و توانستیم به گل برسیم. اگر چه پس از پنالتی ای که از دست دادیم استقلال بود که سوار بازی شد و ما را تحت فشار قرار داد. علیرضا در این بازی دو موقعیت ۱۰۰ درصد را از تیم استقلال گرفت. هر چند فروزان هم در نیمه دوم دو موقعیت تک به تک را از غلامرضا رضایی را گرفت و لئوناردو پادووانی در دقایق آخر بازی با دروازه‌بان تک به تک شد و یک فرصت دیگر را به هدر داد.

وی درباره ضربه پنالتی بد پادووانی نیز عنوان کرد: او در ۱۰ ماه گذشته یکی از بهترین پنالتی زنان ما بود اما سبک پنالتی زدن برزیلی‌ها به گونه‌ای است که تا آخرین لحظه منتظر حرکت دروازه‌بان می‌مانند. باید بگویم که پنالتی‌های پادووانی به روی نیمکت سکته می‌آورد.

منصوریان در پاسخ به این سوال که شانس تیم فوتبال نفت را برای کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی بیشتر می داند یا لیگ برتر فوتبال ایران گفت: باید بگویم که شانس ما در جام حذفی بیشتر است؛ چرا که در جام حذفی یک بازی را پیش‌رو داریم اما در لیگ برتر شش تیم برای قهرمانی می‌جنگندند.

وی در حالی که روی خط برنامه “ورزش و مردم” آمده بود، درباره صحبت‌های چند وقت اخیر که مربوط به او و امیر قلعه‌نویی می‌شود نیز تصریح کرد: برخی‌ها از من درباره نیمکت استقلال و تمایل به سرمربیگری در این تیم می پرسند. باید بگویم که برخی به دنبال این هستند تا بین من و امیر قلعه‌نویی زاویه ایجاد کنند و از این شکاف ایجاد شده استفاده کرده و در آن بدوند.

وی ادامه داد: قلعه‌نویی رکورد بسیار خوبی در لیگ برتر ایران دارد. شاید من هیچ وقت شانسی نداشته باشم تا سرمربی استقلال شوم اما امیدوارم که اگر روزی چنین شانسی برای من ایجاد شد بتوانم رکورد بزنم.

منصوریان با بیان این که بین او و امیر قلعه‌نویی هیچ اختلافی نیست، اظهار کرد: ما دوست هستیم و هیچ اختلافی بین ما نیست. طی فصول مختلف با امیر قلعه‌نویی ارتباط داشتم و خود او نیز پیشنهاد سرمربیگری استقلال را به من داده است. حتما لازم نیست زمانی که یک مربی می‌خواهد جایگزین مربی دیگری شود با او حریف و در نقطه مقابل او قرار بگیرد.

انتها‌ی‌ پیام

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi