پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:34:28 - یکشنبه 21 آذر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه رفسنجان:
برخی مسئولین در قامت یک تئوریستین به میدان آمده اند/ شورای حفاظت از منابع آب استراتژی پاک کردن صورت مسئله به جای حل مسئله را در پیش گرفته
دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه رفسنجان عنوان کرد:شورای حفاظت از منابع آب استراتژی پاک کردن صورت مسئله به جای حل مسئله را در پیش گرفته است.

به گزارش “دانشجوآزاد” محمد جواد معتمدی نژاد دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه رفسنجان در مورد راهکار های شورای حفاظت از منابع آب رفسنجان اظهار کرد: اکنون تنها راه حل شورای حفاظت از منابع آب شهرستان خاموشی چاه موتورهای کشاورزی است.

 

وی ضمن اشاره به جلسات مکرر این شورا، عنوان داشت: در بین راه حل های پیشنهادی شورای حفاطت از منابع آب، راهکار اساسی و ریشه ای وجود نداشته و شورا صرفا به راه حل های مقطعی و گذرا روی آورده که اگر درست بیندیشیم میبینیم که این راه حل ها حکم مسکنی را دارد که گویا مصرف بیش از حد آن  مسئولین را به آن معتاد کرده و آنها را از ارائه راه حل جدید و پایدار عاجز کرده است.

 

عضو سابق شورای مرکزی اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی عنوان کرد: برخی مسئولین در قامت یک تئوریستین به میدان آمده اند؛ می گویند که “باید تلاش شود تا از پِرت آب جلوگیری شود و هدررفت آب به حداقل برسد” ولی هنگام ارائه راه حل، همان مسئولین را نظاره گر می شوی میبینی که راه حل ارائه شده با حرف ها و تئوری هایشان همخوانی ندارد.

 

معتمدی نژاد در ادامه گفت: سوالی که در این بین ذهن را درگیر میکند این است که خاموشی چاه موتورهای کشاورزی چگونه باعث کاهش هدررفت آب می شود؟!

وی در اخر عنوان کرد: شورای حفاظت از منابع آب استراتژی پاک کردن صورت مسئله به جای حل مسئله را در پیش گرفته که با این رویه کار به جایی نخواهد برد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi