پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:10:35 - سه شنبه 4 اسفند 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برج خبری بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرمان
کانون خبرنگاری بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرمان اقدام به ساخت و طراحی سازه ای با عنوان برج خبری کرده است،که از چهار وجه با عناوین کانال بصیرت، صرفا جهت اطلاع،تاریخ نگار و چه خبر..!؟ تشکیل شده است.

به گزارش “دانشجو آزاد“کانون خبرنگاری بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرمان اقدام به ساخت و طراحی سازه ای با عنوان برج خبری کرده است،که از چهار وجه با عناوین کانال بصیرت، صرفا جهت اطلاع،تاریخ نگار و چه خبر..!؟ تشکیل شده است.

33.png
44.png

این برج خبری در ایام دهه فجر با هدف آگاه کردن دانشجویان در زمینه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران و تحقق آرمان های امام خمینی(ره) با محتوایی شامل متن ها و نوشته های خبری و پخش کلیپهای خبری از کانال بصیرت این برج در معرض دید دانشجویان قرار گرفته است.

33-(1).png
11.png

لازم به ذکر است هم اکنون از این برج خبری  در ایام انتخابات منتهی به ۷ام اسفند ماه ۱۳۹۴ با هدف بصیرت افزایی دانشجویان در امر انتخابات استفاده میشود.
1.png 
نمای این برج خبری بصورت سنتی طراحی شده  است و به گفته ی مسئول بسیج دانشگاه پیام نور،آقای عابدین زاده ، با ایجاد تغییراتی در نمای این برج خبری در ایام فاطمیه نیز از آن استفاده خواهد شد.
66.png
انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi