پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

22:38:04 - چهارشنبه 12 آبان 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان
۱۳ آبان روز جوشش بصیرت جوانان انقلابی و اغاز جریان استکبارستیزی بود/با حذف درس شهید فهمید از کتابها مکتب درس فهمیده از بین نخواهد رفت
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان گفت:جوانان و مردم ارزش های خودرا با نماد های استکبار به هیچ قیمتی معاوضه نمی کنند وراه سعید رضایی و سعید زین الدینی ادامه دارد و باحذف درس شهید فهمیده مکتب درس فهمیده از بین نمی رود و این راه را جوانان ما به رهبری امام و ولی خود تا ظهور حضرت بقیه الله تا ظلم هست مبارزه ادامه دارد.

ناصر بهروز در گفتگو با خبرنگار” “دانشجوآزاد”” در رابطه با ۱۳آبان روز استکبار ستیزی گفت: ۱۳ابان یاد و خاطره شهدای دانشجو و دانش اموز را زنده نگه داشته شهدایی که سرمشق و سرلوحه جریان ازادیخواه تحصیلکرده هستند و همه ما باید فرهنگ مبارزه با استبداد را از شهدا یاد بگیریم و ترویج دهیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان افزود:۱۳آبان ماه دارای سه حادثه مهم و تاریخ ساز بوده است که همه این حوادث در راستایی نهضت مبارزه با استکبار و استبداد و حمایت از ملت های مظلوم بوده است.در سال ۱۳۴۳ رهبر کبیر انقلاب را به جرم دفاع از انسانیت و کرامات انسانی و استقلال ایران و مخالفت با لایحه نوین آمریکا تبعید کردند و این موضوع آغازگر این حوادث بوده است.

وی اذعان کرد: در ۱۳ ابان ماه تعداد کثیری از دانش اموزانی که به ظلم و فساد رژیم پهلوی معترض بودند توسط گارد منحوس پهلوی به شهادت رسیدند و سومین حادثه در سال ۱۳۵۸ توسط دانشجویان خط امام رقم خورد که توانستند لانه جاسوسی را تسخیر کنند و به فرموده امام راحل این کار دانشجویان مبارز انقلاب دوم بود که ریشه استکبار را خشکاند و این نهضت همچنان ادامه دارد.

وی تشریح کرد: ۱۳ ابان ماه یکی از زیبنده ترین جلوه های حضور جوانان و نوجوانان در سرنوشت کشورشان بود که الگویی برای همه ازادیخواهان جهان است در واقع ۱۳ ابان روز جوشش بصیرت جوانان انقلابی و سراغاز جریان استکبارستیزی انقلاب بود.

بهروز با بیان اینکه  امروزه جوانان و دانش آموزان ما جز پیشگامان مبارزه با استکبار هستند ادامه داد:همین جوانان چه در دروان دفاع مقدس و چه نبرد فرهنگی و جنگ نرم پیشگامان مبارزه با جریان استکبار هستند این تعهد و انقلاب و احساس مسئولیت نشان دهنده از روشن بینی و بصیرت جوانان انقلابی می باشد.

وی تصریح کرد:همانگونه که جوانان انقلابی امروزه پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و همین ایستادگی استکبار را درهم شکسته است  و همه چالش های به وجود آمده توسط آمریکای جنایت کار توسط همین جوانان در هم می شکند و همیشه این راه ادامه دارد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان توضیح داد:جوانان انقلاب در مکتب عاشورا تربیت شده اند و مسیر عاشورا را ادامه خواهند داد و هرگز سر ذلت در جلوی ظالمین خم نخواهند کرد و در مقابل جنایت های که امروزه علیه ملت های آزاده صورت می گیرد خاموش نخواهند شد.

وی با اشاره به اینکه عده ای به دنبال کم رنگ کردن ۱۳آبان هستند افزود:این افراد جزو جریان فتنه سبز می باشند که درست به خاطر داریم که در سال ۸۸ تعداد معدودی به خیابان ها آمدند و دصدد کم رنگ کردن این روز بوده اند این افراد؛افراد شکست خورده اند که دلبسته و وابسته به جریان های استکبار هستند

بهروز در پایان افزود:یقینا جوانان و مردم ارزش های خودرا با نماد های استکبار به هیچ قیمتی معاوضه نمی کنند وراه سعید رضایی و سعید زین الدینی ادامه دارد و باحذف درس شهید فهمیده مکتب درس فهمیده از بین نمی رود و این راه را جوانان ما به رهبری امام و ولی خود تا ظهور حضرت بقیه الله ادامه می دهند و تا ظلم هست مبارزه ادامه دارد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi