پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

7:17:49 - دوشنبه 9 تیر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
باید با مسئولین حراست دانشگاه آزاد برخورد شدیدی شود / دانشگاه آزاد در خلاف جهت انقلاب حرکت می کند
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس : بخشنامه عدم برخورد با حجاب متاسفانه نشان دهنده این است که دانشگاه آزاد در جهت کاملا سیاسی و مخالف با جریان انقلاب در حال حرکت است.   نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهدو عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درگفتگو اختصاصی با ” مهندسان ایران ” در رابطه با بخشنامه ی […]

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس : بخشنامه عدم برخورد با حجاب متاسفانه نشان دهنده این است که دانشگاه آزاد در جهت کاملا سیاسی و مخالف با جریان انقلاب در حال حرکت است.

 

پژمان-فرنصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهدو عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درگفتگو اختصاصی با ” مهندسان ایران ” در رابطه با بخشنامه ی اخیر مرکز حراست دانشگاه آزاد مبینی بر عدم دخالت حراست در بحث حجاب و عفاف دانشجویان گفت : این موضوع یکی از ضعف های شدید دانشگاه آزاد می باشد و قطعا باید هیت امناء نسبت به این موضوع واکنش نشان بدهد.

وی افزود: حتما نمایندگان مجلس این موضوع را پیگیری خواهند کرد.

نماینده مردم مشهد خاطر نشان کرد : یکی از حرکات جریان حاکم اسلامی رعایت حجاب و عفاف است ؛ ما باید بر اساس همین موضوع دانشگاه ها را مدیریت کنیم.

پژمان ادامه داد : همان طور که از اسم این دانشگاه بر می آید “دانشگاه آزاد” می باشد ؛ و فکر میکنند که وظیفه ای در مقابل مسائل اسلامی ، حتی حداقل در برابر ظواهر اسلامی نداریم کاملا غلط است .

وی افزود : این حرکت متاسفانه نشان دهنده این است که دانشگاه آزاد در جهت کاملا سیاسی و مخالف با جریان انقلاب در حال حرکت است ، قطعا ما در کمیسیون فرهنگی مجلس در هفته آتی تذکر خواهیم داد و برخورد خواهیم کرد .نماینده مردم مشهد در پایان گفت : حتما باید با مسئولین حراست دانشگاه آزاد برخورد شدیدی انجام شود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi