پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:46:00 - چهارشنبه 26 آبان 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بازیگران و هنرمندان در پیاده روی اربعین ۹۵
اولین کاروان هنرمندان با حضور چهره های سرشناس فرهنگ و هنر صبح امروز ۲۵ آبان برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی راهی کربلا شد.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از نمناک:

حضور هنرمندان در پیاده روی اربعین

پیاده روی اربعین کودک و بزرگسال ، پیر و جوان، افراد چهره و غیر چهره نمی شناسند و هنرمندان هم این روزها در مسیر پیاده روی اربعین به سمت کربلا دیده می شوند .

کاروان ۴۰ نفره هنرمندان صبح امروز از فرودگاه امام خمینی«ره» راهی کربلا شد تا در مراسم بزرگ پیاده روی اربعین حضور بهم رساند. نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» با موضوع امام حسین(ع) و واقعه عاشورا شهریور ماه امسال با استقبال خوب هنرمندان و مخاطبان در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

اولین کاروان هنرمندان جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» با حضور چهره های سرشناس فرهنگ و هنر صبح امروز ۲۵ آبان برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی راهی کربلا شد.

در این کاروان علاوه بر بازیگران، تهیه کنند گان، نویسندگان و کارگردانان، برخی از مدیران فرهنگی سینما و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز حضور دارند.

بهرام عظیمی انیمیشن ساز مطرح کشورمان گفت:صبح امروز به همراه ۴۰ نفر از هنرمندان و مسئولین سینما و تلویزیون و جمعی از اصحاب رسانه به همت جشنواره فیلم چهلچراغ برای پیاده روی اربعین حسینی و زیارت امام حسین (ع) به نجف آمده ایم.

هنرمندان

افسانه بایگان در جمع هنرمندان برای پیاده روی اربعین

عظیمی در خصوص چگونگی دعوت به این سفر معنوی افزود:حدود دو هفته قبل از طرف جشنواره دینی چهلچراغ با ما تماس گرفتند و با توجه به اینکه بنده عضو گروه داوری این جشنواره بودم، از تعدادی از داورها و هنرمندها و همچنین یکسری ازعوامل جشنواره برای حضور در این سفر معنوی و خاص دعوت به عمل آمد.

وی ادامه داد:در حال حاضر ۳۰ دقیقه است که از هواپیما پیاده شده ایم و در اتوبوس هستیم و قرار است امشب را در نجف اقامت داشته باشیم و فردا برای پیاده روی اربعین عازم خواهیم شد.

عظیمی درباره حسی که از عازم شدنش به این سفر دارد تصریح کرد:سفر به کربلا بویژه در آستانه اربعین حسینی حس و حال بسیار عجیب و غریبی دارد.

این کارگردان انیمیشن توضیح داد:نحوه دعوت شدن و همچنین چگونگی سفر به کربلا بسیار عجیب است و همه ما شور و حال عجیبی داریم. به طور یقین تا زمانی که فردی به این سفر نیامده باشد، این حس و حال را به درستی درک نمی کند.

وی خاطر نشان کرد:تمامی وسایل را برای سفر به ما دادند و ما تنها یک سری وسایل شخصی خودمان را به همراه آورده ایم و بی صبرانه منتظر هستیم تا فردا به سمت کربلا حرکت کنیم.

هنرمندان

محسن افشانی در جمع هنرمندان برای پیاده روی اربعین

بنا بر این گزارش از جمله هنرمندانی که در این سفر حضور یافته اند می توان از حبیب احمدزاده (نویسنده)، افسانه بایگان(بازیگر)، محمدحسین حقیقی (کارگردان)، مرتضی شایسته (تهیه کننده)، علیرضا تابش (مدیرعامل بنیادسینمایی فارابی)، امیر سماواتی (تهیه کننده)، علیرضا علویان (صداگذار)، ارسلان قاسمی (بازیگر)، محمدسلوکی (مجری)، داریوش یاری (مستندساز)، بهرام عظیمی (انیمیشن ساز)، محمدرضا عباسیان(تهیه کننده و مستندساز)، محسن افشانی (بازیگر)، محمدرضا شفیعی (تهیه کننده)، محمدعلی شعبانی (مستندساز)، مجید اسماعیلی (تهیه کننده و انیمیشن ساز)، ابراهیم شیبانی (کارگردان) نام برد.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi