پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:19:21 - شنبه 7 فروردین 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بازتاب جهانی برتری ملی پوشان مقابل هند
پیروزی آسان تیم ملی کشورمان مقابل هند مورد توجه رسانه‌های فوتبالی و ورزشی دنیا قرار گرفت.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از تسنیم؛ پس از برتری ۴ بر صفر تیم ملی کشورمان در بازی خانگی مقابل هند در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا، رسانه‌های آسیایی واکنش‌های یکسانی نسبت به پیروزی تیم کی‌روش نشان دادند.

سایت روزنامه هندی «ارونچل فرنت» با اشاره به پیروزی پرگل ایران، این نتیجه را تلخ اما قابل پیش‌بینی دانست و با نامیدن ایران به عنوان یکی از بهترین‌های حال حاضر آسیا، تیم کی‌روش را بخت برتر صعود به جام جهانی آینده دانست. این سایت عملکرد هندی‌ها به خصوص در خط دفاعی و میانی را ناامیدکننده دانست.سایت کنفدراسیون آسیا، عملکرد سردار آزمون، یکی از گلزنان ایران را زیرذره بین برد و ضمن تمجید از او صعود ایران از گروه چهارم را اتفاقی محتمل دانست. این سایت کلاس بازی متفاوت ایران با هند را مورد اشاره قرار داد و در ادامه به گزارش و روایت جریان بازی پرداخت.

سایت فیفا هر چند کاملاً گزارش‌وار به عملکرد ایران در  بازی هفتمش در راه رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ پرداخت، اما به ۱۷ امتیازی شدن تیم کشورمان، تداوم شکست‌ناپذیری آن مقابل تیم‌های آسیایی در دوران کی‌روش و تخمین صعود به دور بعد با کسب ۹ امتیاز از سه بازی پایانی این گروه اشاره کرد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi