پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:09:16 - یکشنبه 30 مهر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
این آمار تکان دهنده است ولی چرا ما را تکان نمیدهد؟!
این روزها متاسفانه حال دل زندگیامون خراب شده چون دیگه خیلی کم با هم حرف میزنیم.

به گزارش “دانشجوآزاد” این روزها کم و بیش زندگی همه خانواده ها را مرضی فراگرفته که از آن بی خبریم؛ امروز اعضای خانواده در یک خانه دور هم زندگی نمی کنند بلکه خانه های ما از یکسری لونه تشکیل شده که هر یک از اعضا در لونه خودشون و غرق در دنیای مجازی خودشون زندگی می کنن نه در دنیای واقعی خانه ها!

 

 

اینروزا متاسفانه حال دل زندگیامون خراب شده چون دیگه خیلی کم با هم حرف میزنیم امروز من اصلا درد همسرم رو نمی فهمم چون اصلا باهاش حرف نمی زنم که ببینم دردی داره یا نه امروز من اصلا مشکل بچه امو نمی فهمم چون هیچ ارتباط کلامی ونگاهی بین من و فرزندم وجود نداره که ببینم آیا مشکلی داره یا نداره.

 

 

دیروز که از محل کار برگشتم دیدم بازهم مثل همیشه پری خانم و زری خانم در خانه من همسر من رو با خودشون بردند و انگار بازهم من در دنیای واقعی خانه ام مجازی تنهایم!

 

 

طبق اعلام مرکز ملی فضای مجازی ایران یک آمار تاسف باری وجود داره که میگه میانگین زمان گفتگو بین اعضای خانواده های ایرانی به ۱۷ دقیقه از ۲۴ ساعت کاهش پیدا کرده چون ما ایرانیا به طور متوسط بین ۵ تا ۹ ساعت از وقتمون تو شبانه روز رو به شبکه های اجتماعی اختصاص میدیم! دیگه وقتی نمیمونه که بخوایم با هم حرف بزنیم دیگه وقتی نمیمونه که بخوایم همدیگه رو ببینم!

 

 

این آمار تکان دهنده است ولی چرا مارو تکون نمیده؟؟!

هاله اسدی

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi