پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:41:01 - جمعه 10 خرداد 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دبیر عالی جامعه روحانیت مبارزعنوان کرد:
اولین موج مهاجرت یهودیان به فلسطین با حمایت انگلیس صورت گرفت
حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی عنوان کرد : امروز مشت هایمان را گره و عزم ها را استوار کرده و قدم هایمان را برای رسالت بزرگ اسلامی انسانی و انقلابی مان استوار بر می داریم.

.

به گزارش “دانشجو آزاد ” به نقل از “آرمان کرمان” حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پور محمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز امروز در جمع راهپیمایان کرمانی در روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس روز اسلام و روز پیامبر اسلام است؛ این روز بدون شک برجسته ترین عمل عبادی و سیاسی و انقلابی امت اسلامی است

وی افزود: روزه داران و شب زنده داران پس از یک ماه صیام و قیام در روز و روزه داری با حرکتی هماهنگ و منسجم در یک جریان طوفنده و انقلابی با هدف های روشن و شفاف و نگاهی به آینده با آرمان های بزرگ همه با هم برای یک هدف فریاد می کشیم.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی اظهار داشت: امروز مشت هایمان را گره و عزم ها را استوار کرده و قدم هایمان را برای رسالت بزرگ اسلامی انسانی و انقلابی مان استوار بر می داریم.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر حرکت پیامبرگونه امام راحل در نامگذاری روز قدس خاطرنشان کرد: درود بر آن پیر روشن ضمیر امام بزرگوار که با نفس پاک و با الهامات غیب گونه و معجزه آسایش این حرکت بزرگ الهی انقلابی سیاسی را پیش پای امت اسلامی قرار داد و ما بیش از چهار دهه است از این چشمه سار هدایت رهایی و روشنایی سیر آب می شویم.

وی ادامه داد: برای رهبر عزیزمان طول عمر سلامت و عزت از خداوند طلب می کنیم که این راه طولانی و افتخارآفرین را با استواری و صلابت تداوم بخشیدند و مسیر اسلام را همچنان قوی، آگاهانه و مصمم استوار داشته اند و درود بر امت نیکان و ایثارگران و شما مردان و زنان حق طلب و خداجو که همچنان در این مسیر هوشمندانه و آگاهانه هر روز، هر سال و در هر موقعیت با فریاد بلند و صدای رسا و مشت های گره کرده این جریان خون بار اما افتخارآفرین را زنده نگه داشته اید و این مشعل را برافروخته حفظ کردید.

پورمحمدی با اشاره به اتفاقاتی که در این نقطه حساس در جغرافیای جهان در دهه های اخیر رخ داده است گفت:در سال های گذشته و موقعیتهای مختلف شعارهای زیادی بیان کردیم اما همچنان نیاز به معرفت بیشتری در مورد این نقطه داریم چرا که چندین دهه از مقدمه چینی تشکیل صهیونیست می گذرد و حالا هم بحث معامله قرن است.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز توضیح داد:حدود۱۸٠٠ سال قبل از میلاد یعنی چهار هزار سال قبل از حضرت ابراهیم از منطقه ی سومر که در حوزه ی عراق فعلی محسوب می شود حرکت خود را در ارض فلسطین انجام میدهند بعد کنعانیان بعد حضرت یوسف داود و سلیمان و به ترتیب حضور پیامبران در این مکان اتفاق می افتد.

وی افزود: بنی اسرائیل حدود ۱۲۵۰سال قبل از میلاد در این سرزمین مستقر شدند و بعد داستان حضرت موسی و حوادث آن تا این که می رسیم به میلاد حضرت مسیح این منطقه متمایل می شود به دین حضرت مسیح و کانون دیانت مسیح می شود.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی اذعان کرد:  سپس بیت المقدس و سرزمین فلسطین توسط مسلمانان فتح می شود البته نه با جنگ بلکه با آغوش باز به اسلام می آیند و با کمترین آسیب در این کشمکش ها مردم به اسلام روی می آورند و در نیمه ی اول قرن هجری حاکمیت مسلمانان تثبیت می شود اما مسیحیان این وضعیت را تحمل نمی کنند.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز در ادامه تشریح کرد:حدود سال ۱۱۰۰میلادی یعنی ۹۰۰سال قبل صلیبی ها از روم به فلسطین هجمه می آورند و نزدیک به ۱۹۰سال مسیحیان با جنگ ها بر سرزمین فلسطین مسلط می شوند و بدترین کشتاری که در ۵۰۰سال قبل و بعد از اسلام اتفاق می افتد قتل عام صلیبی ها در فلسطین است و حدود ۸۳۰سال قبل دوباره حاکمیت اسلام بر فلسطین شکل می گیرد.

وی اظهار داشت: تا سال۱۸۷۸هیچ سرزمینی وجود نداشته که یهودی نشین باشد تا این که یهودی ها با حمایت انگلیس تصمیم می گیرند که در فلسطین حضور یابند پس برای انتقال یهودیان به فلسطین هزینه های بسیار کرده و اولین موج گسترده مهاجرت را انجام می دهند.

ورمحمدی با تشریح چگونگی شکل گیری ابتدایی رژیم صهیونیستی عنوان کرد: با حمایت انگلیس حدود ۲۵هزار یهودی را به فلسطین می آورند و در سال
۱۹۸۷اولین کنگره و نشست برای یهودیان را تشکیل داده و حدود قرن ۱۹ سازمان صهیونیست را ایجاد می کنند.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به موج دوم مهاجرت یهودیان به فلسطین اظهار داشت: از سال ۱۹۰۴تا ۱۹۱۴یعنی طی ده سال ۴۰هزار نفر از یهودیان به فلسطین کوچ داده می شوند و در آن زمان کل جمعیت یهودی ساکن فلسطین ۶درصد جمعیت مردم فلسطین است.

وی ادامه داد: اوایل قرن ۲۰پایه گذاری شهر تلاویو انجام می شود و در سال ۱۹۱۷میلادی وزیر خارجه ی انگلیس قبل از جنگ جهانی اول اعلام می کند ما از تشکیل دولت یهودی در فلسطین حمایت می کنیم ضمن این که رئیس جمهور وقت آمریکا نیز اعلام حمایت می کند یکسال بعد فرمانده نیروهای غربی و قوای انگلیس قدس را می گیرند و می گوید امروز پایان جنگ صلیبی است.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی  اظهار داشت: از سال ۱۹۱۹تا۱۹۲۳ موج سوم مهاجرت انجام می شود و طی این مدت سی و پنج هزار نفر از یهودیان وارد فلسطین  می شود پس از آن حدود سه درصد از زمین ها توسط صهیونیست ها خریداری می شود.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز  با بیان این که در سال ۱۹۲۲ قبل از ایام جنگ جهانی اول کل جمعیت فلسطین ۷۵۷ هزار نفر بوده است، متذکر شد:  انگلستان در آن سال بیان می کند که ما قیم سیاسی فلسطین هستیم و این بدین معنا است که انگلستان می خواهد طراحی بزرگی را در منطقه  انجام دهد.

وی بیان داشت:  در موج چهارم مهاجرت شصت و هفت  هزار نفر از کشورهای مختلف یهودیان به سرزمین فلسطین می رود جمعیت یهودیان ۱۶ درصد و حاکمیت آنان بر زمین های فلسطین چهار درصد می‌شود و در موج پنجم مهاجرت ۲۵۰ هزار نفر یهودی  منتقل می‌شود پس از آن جمعیت یهودی ۳۰ درصد و کمتر از ۶ درصد از اراضی فلسطین را مالک می شوند.

پور محمدی ادامه داد: دو حزب در میان یهودیان وجود دارد که پایه گذاران هر دوی این گروه ها تروریست هستند، در طول جنگ جهانی دوم حدود ۶۰ هزار نفر از کشورهای مختلف به فلسطین مهاجرت کرده و پس از آن جمعیت یهودیان  ۳۱ درصد می‌شود.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز  تشریح کرد: در سال ۱۹۴۳ حزب نازیسم و هیتلر کوره های آتش سوزی برای سوختن یهودیان به راه انداختند و  در آمریکا مقالاتی در این مورد نوشته شد اما بالافاصله دو سال بعد یعنی د رسال ۱۹۴۵ یهودیان تشکیل دولت دادند سوال اینجا است مگر می شود به این سرعت تشکیل دولت داد.

وی ادامه داد:  پس از تشکیل دولت یهود  پنجاه و شش و نیم درصد سرزمین را به یهودیان داده و  ۲۵۰ هزار فلسطینی را قتل و آواره کردند و دولت اشغالگر قدس در سال ۱۹۴۸ رسمیت خود را اعلام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی  اضافه کرد: جالب است بدانید در سال ۱۹۵۷ یعنی ۹ سال پس از تشکیل دولت غاصب صهیونیست دولت فرانسه کهمدعی حقوق بشر است، کمک می کند تا اولین نیروگاه اتمی اسرائیل ساخته شود یعنی اسرائیل در قرن بیست صاحب قدرت اتمی شده و ۹ سال بعد صاحب ۶ بمب اتمی می شود ، اکنون طبق آمارهای ۲۵ سال قبل اسرائیل دارای ۲۰۰ بمب اتمی است.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز  با اشاره به این که امروز کل جمعیت فلسطین ۹ میلیون نفر است، ابراز داشت:از این جمعیت ۶ میلیون نفر آواره و ۳ میلیون نفر تحت فشار اسرائیل زندگی می‌کنند.

وی با بیان این که چرا دولت اسرائیل برای غاصبان و ضالمان قرن مهم است، توضیح داد:  در قرآن بیش از هر قومی از بنی اسرائیل، قوم یهود و داستان حضرت موسی اشاره شده و هیچ دینی به اندازه ی یهود در اسلام نام برده نشده است.

پور محمدی گفت: اکنون کل یهودیان دنیا ۱۸ میلیون نفر هستند و این به سبب نژادپرستی و برتر بینی این قوم است چرا که معتقد است برگزیده و دوست خداوند هستند از این رو با کسی به غیر از نژاد خود ازدواج نمی کنند.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: تفکر مادیی گرایی امروز در جهان نشات گرفته از یهودیان است چرا که معتقدند خدا دنیا را ساخته و امور دنیا را به آنها داده است و دنیا باید بداند زندگی افرا د به یهودیان واگذار شده از این رو در قرآن به خاطر این تفکر یهودیان بشدت لعنت شده اند.

وی با اشاره به سایر خصوصیات یهودیان افزود: دلبستگی شدید به دنیا،جنگ، خشونت و قصاوت با مومنین، آتش افروزی در هر جای از دنیا و  پیمان شکنی از ویژگی های بارز یهودیان است که در قرآن نیز این چنین معرفی شده اند.

پور محمدی در پایان تصریح کرد: مبارزه با یهود و صهیونیسم به معنای مبارزه با تمام تمدن تجاوزگرانه امروز استکبار است و حرکت تاریخی روز قدس حرکتی تاریخی ، ماندگار  و تعیین کننده در تاریخ بشریت و اسلام است.

انتهای پیام/

بر چسب ها: ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi