پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:26:36 - سه شنبه 28 خرداد 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انسان مومن ازیک سوراخ دوبار گزیده نمی شود
اگر بعضی ها به وعده های دروغیین سیاستمداران خارجی دل خوش نکرده بودندحال و روز سیاست خارجی و برجام نافرجام به این رسوایی نبود .

به گزارش “دانشجو آزاد“:انسان مومن ازیک سوراخ دوبار گزیده نمی شود.روایت فوق اگر در موازین سیاست خارجی ما ازقبل قرار می گرفت و خیلی از سیاستمداران به جای دل بستن به وعده های کسانی که عمری به آنها دروغ و دغل گفته بودند کمی به سوابق و وعده های اپآنها نگاه می کردند.

اما جالب تر از این موضوع و مطلب به این بزرگی این است که برخی هنوز هم دل به گفتگویی تازه باهمان وعده های دیروز برای بارچندم بسته اند.

این سیاست غلط از دوراه خارج نیست اول اینکه ندانسته وجاهلانه به راه کج رفتن و دل به وعده های کذب دشمن بستن که این امر نشانه ضعف ایمان است و درست در مقابل روایت فوق قرار می گیرد.

دوم اینکه  عامدانه و حساب شده و باهماهنگی قبلی و بایک حرکت حساب شده می خواهند پروژه عظیم نظام اسلامی را در مقابل نظامهای لائیک ناکارآمد وضعیف نشان داده وسیاست خارجی کشور رابه قهقرا ببرد ، که اگر خدای نکرده هدف این باشد ،ما را یاد  سیاست زمین را بدهیم و زمان رابگیریم بنی صدر می اندازد .

اماهرکدام ازاین راهها که باشد باموضع گیری اخیر مقام معظم رهبری تمام نقشه هایشان  نقش بر آب شدند و انجا که امام مسلمین باتحقیر ترامپ متکبر و دروغگو او را لایق هیچ گفتگویی ندانست خط بطلانی بر پیش نویسهای ازپیش تعیین شده آمریکا و انگلیس و دنیا ی غرب کشیده شد.

این موضع گیری شخص اول کشور توانست تمام گافهای سیاسیون خود باخته را ازبین برده و پاک کند و این مصداق بارز روایتی است که انسان مومن ازیک سوراخ دوبار گزیده نمی شود.

انتهای پیام /(ا.موج)

بر چسب ها: ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi