پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:12:36 - یکشنبه 1 بهمن 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انتقال اشکان دژاگه به استقلال منتفی شد
اشکان دژاگه همچنان ترجیح می دهد در لیگ برتر فوتبال ایران حاضر نشود.

به گزارش “ورزش سه”، اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی ایران هنوز تیم جدید خود را معرفی نکرده تا حالا بعد از شایعات مختلف پیرامون حضور او در لیگ های یونان، انگلستان و غیره لیگ ایران و استقلال تهران به شکل عجیبی به عنوان مقصد او معرفی شود.

وینفرد شفر آنگونه که مدیران استقلال می گویند به دنبال یک هافبک طراح است و در این میان نام جذابی مانند اشکان دژاگه اتفاقی است که می تواند ماجراجویی جذابی برای آبی ها در آخرین روزهای نقل و انتقالات باشد اما آنگونه که سایت رسمی باشگاه استقلال می گوید، این انتقال کاملا منتفی است.

نکته جالب توجه در اطلاعیه باشگاه استقلال درباره حضور اشکان دژاگه، عدم علاقه این بازیکن برای حضور در لیگ برتر ایران است. آنگونه که سایت رسمی باشگاه استقلال مدعی شده، مدیر برنامه های این بازیکن اعلام کرده که دژاگه برنامه ای برای حضور در فوتبال ایران ندارد و دژاگه با وجود اینکه هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده اما ترجیح می دهد در لیگ ایران نیز حاضر نشود.

این بازیکن ملی پوش که در نیم فصل دوم فصل گذشته پیراهن وولفسبورگ را بر تن کرده بود، در ابتدای فصل از این تیم جدا شد و همچنان بی تیم است اما با وجود فاصله اندک تا جام جهانی به دلایل شخصی که نا مشخص است ترجیح می دهد در لیگ ایران حاضر نشود. البته تیم های ایرانی نیز با توجه به شرایط اقتصادی توان پرداخت دستمزد مورد نظر این بازیکن ملی پوش  را ندارند و به نظر می رسد دلیل عدم حضور این بازیکن در فوتبال ایران و تیم های لیگ برتری مسائل اقتصادی و شاید سطح فنی لیگ ایران باشد و مسائل حاشیه ای ارتباطی با حضور او ندارد.

بر چسب ها:
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi