پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:40:48 - پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انتصابات حاشیه‌دار مشاور هاشمی با اهداف سیاسی/ بازگشت محکومان و فعالان فتنه به دانشگاه آزاد در آستانه انتخابات
فعالان فتنه ۸۸ که برخی از آنها حتی سابقه محکومیت دارند، در آستانه انتخابات پیش‌رو به زودی در حوزه تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد در سمت‌های مدیریتی معرفی می‌شوند.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از خبرگزاری فارس، اگر خط مشی  دانشگاه آزاد بخصوص در حوزه تشکل‌های دانشجویی را پس از انتخابات ۹۲ بررسی کنیم، رسیدن به این نتیجه که این دانشگاه رویکرد ویژه‌ای در حوزه سیاسی اتخاذ شده، دور از ذهن نیست.

انتظارات مدیران و مسئولان دانشگاه آزاد گویا با فعالیت قدمیاری مدیرکل سابق تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد محقق نشد و برهمین اساس حسن نمازی مشاور هاشمی رفسنجانی و مشاور روحانی در امور روحانیت بیست و پنجم فروردین ماه معارفه شد.

با توجه به انتخابات پیش رو گویا وظایف خاص و ویژه‌ای به نمازی محول شده است به گونه‌ای که وی هنوز به طور کامل مستقر نشده، اقدام به جابه‌جایی مدیرکل‌ها و مسئولان این تشکل دانشجویی کرده است و در این بین نیز از افرادی که فعال فتنه بودند و سابقه محکومیت دارند استفاده می‌کند.

طیق شنیده‌ها «ح خ»، «م م»، «م، ر»، «غ،م» و «م،ک» که از فعالین فتنه ۸۸ هستند و تعدادی از آنها حتی سابقه محکومیت دارند، به زودی در حوزه تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد در سمت‌های مدیریتی معارفه می‌شوند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi