پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:34:01 - سه شنبه 25 تیر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مشاور عالی سازمان سنجش؛
انتخاب رشته ی کنکور ارشد سال ۹۸ تمدید نمی شود
توکلی عنوان کرد: تاکنون بیش از ۲۰۶ هزارداوطلب کنکور کارشناسی ارشد انتخاب رشته انجام داده اند و آخرین فرصت ثبت کدرشته محل‌ها ساعت ۲۴ امشب است.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از خبرگزاری دانشجو حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشجو بیان کرد: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که براساس مفاد کارنامه نتیجه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۸ مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و در تاریخ مقرر برای انتخاب کدرشته محل‌های مربوط اقدام نکرده اند، مهلت انتخاب رشته این آزمون تا ساعت ۲۴ امروز سه‌شنبه ۲۵ تیرماه ۹۸ تمدید شد.

توکلی ادامه داد: به کلیه داوطلبانی که براساس مفاد کارنامه نتیجه آزمون مجاز به انتخاب رشته هستند، اکیدا توصیه می‌شود که در این مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های منتشره این سازمان، نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ کدرشته محل از میان کدرشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود اقدام و سپس آن‌ها را در فرم انتخاب رشته ثبت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه تا ساعت ۸ صبح امروز سه‌شنبه ۲۵ تیرماه ۹۸ از ۴۵۶ هزار و ۸۶۴ داوطلب مجاز کنکور کارشناسی ارشد ۹۸، تعداد ۲۰۶ هزار و ۲۹۶ داوطلب انتخاب رشته خود را ثبت کرده‌اند، اظهار داشت: داوطلبانی که پیش از این انتخاب رشته کرده بودند، می‌توانند در این مهلت مجدد نسبت به ویرایش انتخاب رشته خود اقدام کنند.

وی تاکید کرد: داوطلبان مجازی که تاکنون نسبت به ثبت انتخاب رشته خود اقدام نکرده‌اند لازم است تا ساعت ۲۴ امشب سه‌شنبه ۲۵ تیرماه انتخاب رشته خود را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ثبت کنند. این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi