پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:00:02 - دوشنبه 4 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امنیت و اقتدار امروز ایران نتیجه راهنمایی‌های داهیانه رهبر انقلاب است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر گفت: امنیت و اقتدار امروز ایران، نتیجه راهنمایی‌های داهیانه رهبر انقلاب، همدلی و همزبانی دولت و ملت و ثمره خون شهداست.

به گزارش “دانشجو آزاد ” ؛ کمال جوانمرد صبح امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر که به روز «مقاومت، ایثار و پیروزی» مزین شده، گفت: اقتدار نظامی ایران ضامن امنیت منطقه است.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر سوم خرداد را نماد عزت و اقتدار کشور و اثبات حقانیت ملت ایران به جهان دانست و ادامه داد: سوم خرداد ۱۳۶۱ و در سومین مرحله از عملیات پیروز بیت ‏المقدس، فتحى عظیم نصیب سپاهیان ایران شد و این موفقیت مرهون رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره)، ایثار رزمندگان و دعای ملت ایران بود.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی و دلاورمردان عرصه جنگ تحمیلی را گرامی داشت و گفت: امنیت و اقتدار امروز ایران، نتیجه راهنمایی‌های داهیانه رهبر انقلاب، همدلی و همزبانی دولت و ملت و ثمره خون شهداست.

 

جوانمرد با اشاره به حمایت بیش از ۱۲۰ کشور از رژیم بعثی صدام در جنگ تحمیلی افزود: ایران طی ۲۰۰ سال گذشته با هیچ کشوری وارد جنگ نشده و گسترش قدرت نظامی صرفا جنبه بازداری و تدافعی داشته است.

 

این استاد جنگ نرم با تاکید براینکه اقتدار نظامی ایران ضامن امنیت منطقه شده تصریح کرد: رژیم بعثی صدام و حامیان آن بعد از ناکامی در جنگ هشت ساله علیه ایران، اکنون به صورت جنگ نرم و با ابزارهای مدرن سعی در تغییر ارزش‌ها و سبک زندگی دارند.
عضو هیات علمی گروه جامعه‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی بیان داشت: استکبار، بعد از شکست در جنگ هشت ساله به این نتیجه رسید که ایران با وجود مردان و جوانان غیور، کشوری نیست که بتوان آن را به صورت نظامی و مسلحانه تصرف کرد؛ بنابراین با تغییر تاکتیک خود در مقابله با ایران، کانون خانواده و اعتقادات مذهبی را آماج حملات جنگ نرم قرار داده است.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi