پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:53:07 - سه شنبه 31 تیر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
با همکاری دانشگاه آزاد و سپاه ثارالله کرمان صورت گرفت؛
امضا تفاهم نامه‌ای برای برگزاری راهیان بهشت مقاومت
تفاهم نامه استفاده از ظرفیت اماکن دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در برگزاری راهیان بهشت مقاومت بین سپاه ثارالله و دانشگاه آزاد کرمان امضا شد.

به گزارش “دانشجوآزاد” علیرضا منظری توکلی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان روز گذشته در دیدار با فرمانده سپاه ثاراالله استان کرمان با اشاره به مقام والای شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: دانشگاه آزاد کرمان تمام توان و امکانات خود را برای برگزاری هرچه بهتر راهیان بهشت مقاومت در اختیار سپاه و بسیج قرار خواهد گذاشت؛ چرا که این وظیفه کوچکی در ترویج و عملی کردن مکتب حاج قاسم سلیمانی است.

سردار معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این دیدار با تشکر از همکاری و حمایت‌های دانشگاه آزاد برای برگزاری راهیان بهشت مقاومت در آینده نزدیک گفت: امروز قشر دانشجوی ما بستر مهمی برای تبیین و عملی کردن مکتب حاج قاسم هستند.

وی با بیان نظام‌های عملی کردن مکتب حاج قاسم بیان داشت: یکی از را‌های عملی کردن مکتب حاج قاسم، راه اندازی سفر‌های زیارتی حاج قاسم برای نسل جوان امروز با عنوان راهیان بهشت مقاومت است که امیداوریم با بهتر شدن اوضاع بهداشتی و نابودی ویروس منحوس کرونا، بتوانیم این سفر‌های معنوی را برای نسل جوان امروز مخصوصا دانشجویان برگزار کنیم.

در پایان این دیدار، تفاهم نامه استفاده از ظرفیت اماکن دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در برگزاری راهیان بهشت مقاومت بین سپاه ثارالله و دانشگاه آزاد کرمان امضا شد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi