پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:47:05 - دوشنبه 16 اسفند 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان مطرح کرد:
امسال قریب به ۳۲۰۰ نفر به راهیان نور دانشجویی اعزام می شوند/ دانشجویان انتقال دهنده فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های بعدی هستند
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت:تاکنون نزدیک به ۵هزار نفر ازدانشجویان در اردو راهیان نور ثبت نام کردند و پیش بینی ما این است که قریب به ۳۲۰۰نفر را به این سفر معنوی اعزام خواهیم کرد.

به گزارش “دانشجوآزاد” ناصر بهروز در رابطه با اعزام دانشجویان استان کرمان به سفر معنوی راهیان نور گفت:خوشبختانه در دانشگاه های استان کرمان ستاد دانشگاهی راهیان نور شکل دادیم، که پشتیبانی لازم در بحث راهیان نور توسط دانشگاه ها صورت پذیرفت.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان افزود:تاکنون نزدیک به ۵هزار نفر ازدانشجویان در اردو راهیان نور ثبت نام کردند و پیش بینی ما این است که قریب به ۳۲۰۰نفر را به این سفر معنوی اعزام خواهیم کرد.

 

وی اذعان کرد:این اردو از۱۶اسفند ماه شروع می شود و ۲۸اسفند اتمام راهیان نور دانشجویی استان کرمان می باشد،در این سفر معنوی برنامه های متنوعی وجود دارد.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به این موضوع که پیش بینی های لازم برای این اردو صورت گرفته افزود:با ورود به منطقه استان خوزستان، بحث تجدید میثاق با شهدا با حضور در یادمان شهدای گمنام در اردوگاه محمودوند و اجرای رزمایش فرهنگی در شب صورت می گیرد.

 

وی توضیح داد:روز اول دانشجویان از یادمان های والفجر۸،نحرخیّن و شلمچه بازدید می کنند و روز دوم به شمال استان می روند واز یادمان شهید چمران و تنگه چزابه ،فکه و فتح المبین بازدید می کنند.

بهروز تشریح کرد:برنامه روز آخر با بازدید از یادمان شهدای رمضان، پاسگاه ری و منطقه طلایه و یادمان های شهدای منطقه هویزه به پایان می رسد.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان اذعان کرد:برنامه حرکتی این سفر از کرمان و بازگشت به استان ۶روز پیش بینی شده است  ودر کنار این برنامه ها راویان ۸ سال دفاع مقدس حضور دارند و همچنین با توجه به ظرفیت خوب استان از روحانیون در این سفر معنوی استفاده می شود.

 

وی اظهار داشت: برای افتتاحیه راهیان نوردانشجویی از شخصیت های مهم  لشکری در منطقه خوزستان و از مرکز کشوردعوت به عمل آمده است.

 

بهروز با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ دفاع خاطرنشان کرد:هدف ما این است که بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم زیرا امروز جامعه ما نیازمند استفاده بهینه و موثر از فرهنگ دفاع مقدس است که ضرورت این امر برای قشر دانشجو بیشتر احساس می شود که امیدواریم جوانان ما این فرهنگ را به آینده و نسل های بعدی منتقل کنند.

 

وی در پایان افزود:در پایان لازم می دانم  که از همه بزرگوارانی که در بحث راهیان نوردانشجویی کمک کردند و ما را همراهی کردند تشکر و قدرانی کنم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi