پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:13:00 - سه شنبه 26 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه جیرفت:
الگوگیری از سبک زندگی فاطمی، خانواده ها را در مقابل جنگ نرم واکسینه می کند
مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه جیرفت گفت: الگوگیری از سبک زندگی فاطمی، خانواده ها را در مقابل جنگ نرم واکسینه می کند.

به گزارش “دانشجوآزاد” مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه جیرفت در آیین سوگواری حضرت(س) با ا شاره به لزوم الگوگیری از ساده زیستی حضرت زهرا (س) گفت: این بانوی پاکدامن زندگی ساده ای داشت که باید الگوی جامعه اسلامی باشد.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به این‌که «شخصیت آن بانوی بزرگوار را می‌توان از ابعاد مختلف بررسی کرد افزود: یکی از زوایای شخصیتی آن حضرت سیره زندگی کردن ایشان است، سیره زندگی آن حضرت دقیقا مطابق خواست اسلام و قرآن کریم و هماهنگ با فطرت و وجود و شخصیت هر زن مسلمانی بود.

وی یکی دیگر از ابعاد زندگانی حضرت زهرا (س) بحث تربیت فرزندان بر اساس آموزه‌های اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: این مادر بی‌مثال چهار فرزند تربیت کردند که جهان اسلام به آنان افتخار می‌کند به طوری که دو فرزند ایشان به مقام امامت رسیدند و دو فرزند دخترشان از شخصیت‌های بزرگ علمی، جهادی و همراه با عفت و حجاب شناخته شدند.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان این مطلب که امروزه دشمن به دنبال نابودی سبک زندگی اسلامی خانواده ها در کشور است بیان کرد: در چنین شرایطی که دشمن با جنگ نرم و صدها شبکه ماهواره ای و نرم افزار رسانه ای به کشور ما حمله ور شده بهترین مقابله تبیین سبک زندگی معصومین بویژه حضرت زهرا(س) است.

وی خاطرنشان کرد: با الگو گیری از شخصیت،سبک زندگی و دیگر زوایای زندگانی حضرت زهرا (س) می توانیم خانواده ها را در مقابل جنگ های نرم دشمن واکسینه کنیم.

مراسم سوگواری و عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) به مدت سه شب با حضور دانشجویان دانشگاه  برگزار شد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi