پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:48:13 - یکشنبه 17 آذر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان؛
اقدامات بسیج دانشجویی استان کرمان به مناسبت روز دانشجو/ترس مسئولین از مطالبات دانشجویان پای آن ها را به دانشگاه ها باز نکرد
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان بیان کرد: ضعف مسئولان است که این جرأت را نداشته اند که در دانشگاه مقابل دانشجویان حضور پیدا کنند و گزارشی از عملکرد حوزه مسئولیت خود را به استماع دانشجویان برسانند که این مسئله ضعفی است که برخی از مسئولان از دانشگاه گریزان هستند.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از “راه آرمان” ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان در گفتگو یی ضمن تبریک روز دانشجو و بیان اینکه ۱۶ آذر ماه فلسفه تاریخی دارد، گفت: محوریت این روز مبارزه با استکبار است، در سال ۱۳۳۲ سه نفر از دانشجویان که به منظور مخالفت با حضور معاون رئیس جمهور آمریکا مقابل دانشگاه تهران تجمع کرده بودند به شهادت رسیدند.

وی با تأکید بر اینکه یکی از اولویت های جنبش دانشجویی مبارزه با استکبار است، ابراز کرد: در روز دانشجو، در استان کرمان تمامی تشکل ها اقدامات خاص خود را انجام می دهند و بسیج دانشجویی هم در این راستا برنامه هایی را پیش بینی کرده است.

بهروز با بیان اینکه اولویت برنامه های بسیج دانشجویی روشنگری و استکبار ستیزی است، تصریح کرد: برنامه های ما در قالب کرسی ها، تریبون های آزاد، فضای رسانه ای، نشست ها و سخنرانی هایی است که در دانشگاه ها برگزار می شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به اینکه برخی از برنامه ها روز گذشته و برخی دیگر در روزهای آتی برگزار می شوند، عنوان کرد: غلامحسن رشوند دکترای تهدیدات امنیت ملی از دانشگاه عالی دفاع ملی، نویسنده و فعال رسانه ای در خبرگزاری ها فارس و مشرق و روزنامه های جوان و مجلات تخصص و علمی – پژوهشی صبح امروز در سیرجان، عصر امروز در بم، صبح فردا در کهنوج و عصر فردا در جیرفت سخنرانی دارند.

بهروز با بیان اینکه امروز در دانشگاه بافت احمد دهقان دکترای علوم سیاسی از فعالین اسبق بسیج دانشجویی و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی سخنرانی دارد، افزود: حسن عباسی دوشنبه هجدهم آذر ماه در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان و سه شنبه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان سخنرانی خواهد داشت.  

این مقام مسئول با اشاره به اینکه روز گذشته سید هاشم میر لوحی در شهرستان های بم و کرمان سخنرانی داشته است، عنوان کرد: نیک روش مسئول بسیج دانشجویی کشور صبح سه شنبه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان سخنرانی خواهند داشت.

وی ادامه داد: محمد رضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی چهارشنبه در محل دانشگاه باهنر کرمان سخنرانی خواهند داشت؛ همچنین مناظره دانشجویی در محل دانشگاه باهنر کرمان برگزار می شود و گفتگو ویژه خبری شب گذشته توسط نماینده تشکل های دانشجویی انجام شده است.

بهروز با اشاره به اینکه مباحث تخصصی بررسی نظام چالش های استان کرمان توسط مجمع بسیج دانشجویی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: در این زمینه تمرکز بر حل مسائل مردم از طریق ظرفیت های بسیج دانشجویی در قالب اردوهای جهادی و ظرفیت های دیگر شکل می گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی تأکید کرد: در زمینه مطالبه گری از مسئولین دعوت کرده ایم که بسیاری از آنان عزم و ارداه جدی به منظور پاسخگویی و حضور در دانشگاه ندارند و این بر می گردد به خود مسئولان که دعوت جریان دانشجویی را نپذیرفته اند.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: ضعف مسئولان است که این جرأت را نداشته اند که در دانشگاه مقابل دانشجویان حضور پیدا کنند و گزارشی از عملکرد حوزه مسئولیت خود را به استماع دانشجویان برسانند که این مسئله ضعفی است که برخی از مسئولان از دانشگاه گریزان هستند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi