پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:28:58 - چهارشنبه 11 بهمن 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به مناسبت دهه فجر صورت می گیرد؛
افتتاح ۴۸ طرح بهداشتی درمانی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از افتتاح و بهره برداری از ۴۸ طرح بهداشتی و درمانی در این دانشگاه همزمان با برگزاری آیین های جشن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش “دانشجوآزاد” حمیدرضا رشیدی نژاد از افتتاح و بهره برداری از ۴۸ طرح بهداشتی و درمانی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان همزمان با دهه فجر خبر داد.

وی افزود: برای افتتاح و بهره برداری از این تعداد طرح بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان افتتاح مجهزترین مرکز پرتو درمانی و پزشکی هسته ای جنوب کشور در مرکز آموزشی درمانی افضلی پور را از مهمترین طرح هایی عنوان کرد که قرار است دراین ایام به بهره برداری برسد.

به گفته وی این مرکز دارای مجهزترین دستگاه رادیوتراپی است که ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید دستگاه و ساخت مرکز رادیو تراپی و پزشکی هسته ای هزینه شده است.

وی ادامه داد: همزمان با ایام الله دهه فجرساختمان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه، ۱۵ خانه بهداشت، ۹ پایگاه جدید اورژانس، ۱۴ ساختمان جدید اورژانس و ۳ منزل پزشک در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان به بهره برداری می رسد.

رشیدی نژاد افزود: افتتاح بخش دیالیز در بیمارستان شهرستان ارزوئیه، زایشگاه کوثر در شهربابک، بخش ال دی آر در شهرستان راور، مرکز چشم پزشکی بافت، از دیگر طرح های قابل افتتاح در این هفته به شمار می رود.

وی در ادامه ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر و تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: در ایام برگزاری دهه فجر برنامه های متعددی برای کارکنان دانشگاه و سایر اقشار جامعه که به نوعی دانشگاه با آنها مرتبط است در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تجدید میثاق کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمان با شهدا، حضور کارکنان در گلزار شهدای کرمان و عطر افشانی و غبار روبی قبور، برگزاری کوهپیمایی و پیاده روی و مسابقه کتابخوانی را بخشی از فعالیت هایی عنوان کرد که در این ایام برگزار می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برپایی چادرهای سلامت، دیدار با خانواده های شهدای عرصه سلامت، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان ها، برگزاری مسابقه های ورزشی، رونمایی از کارت تکریم خیرین، دیدار با سالمندان و… در کرمان و شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه از جمله برنامه هایی به شمار می رود که در این ایام برگزار می شود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi