پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:10:24 - پنجشنبه 4 مهر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گزارش تصویری؛
افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان
به مناسبت هفته ی دفاع مقدس نمایشگاه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد کرمان افتتاح شد.

به گزارش دانشجو آزاد، نمایشگاه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با حضور علیرضا منظری توکلی هیئت‌رئیسه دانشگاه و مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان کرمان افتتاح شد.

امیر ریاحی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان عنوان کرد: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ فرهنگ ایثار و شهادت و ایجاد فضای معنوی در ورودی اصلی  دانشگاه  آزاد اسلامی واحد کرمان برپا شده است.

وی ادامه داد: این مجموعه شامل قسمت‌های متفاوت و فرهنگی است که مسئولان حراست دانشگاه و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمان در راه‌انداری آن همکاری داشتند.

ریاحی افزود: در نمایشگاه دفاع مقدس بخشی با عنوان موک ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین وجود دارد که ثبت‌نام کاروان‌های پیاده‌روی خواهران و برادران در آن انجام می‌شود.

 

لازم به ذکر است که در نمایشگاه دفاع مقدس  فعالیت‌های اردوهای جهادی به صورت تصویری به نمایش گذاشته شده است.

همچنین غرفه‌های فرهنگی‌ فروشگاه کتاب با همکاری کانون مهدویت و فروشگاه عفاف و حجاب که با استقبال خوبی مواجه شده با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمان و غرفه‌های امر به معروف و نهی از منکر با همکاری حراست دانشگاه در حال ارائه خدمات هستند.

دانشجویان تا  ۱۰ مهر ماه می توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi