پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:10:38 - چهارشنبه 23 فروردین 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعلام آمادگی بسیج دانشجویی برای بررسی برنامه‌های نامزدهای ریاست جمهوری در فضای دانشگاهی/ کسی که توان مدیریت اقتصادی ندارد کاندید نشود
معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی گفت: بسیج دانشجویی آمادگی خود را برای بررسی برنامه‌های کاندیداهای ریاست جمهوری در دانشگاه‌ها اعلام می‌کند و از نامزدها و نمایندگان آنها دعوت می‌کند تا در این برنامه شرکت کنند.

به گزارش “دانشجوآزاد” سجاد ریحانی معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو و وظایف دانشگاه‌ها در این خصوص گفت: اعتقاد ما این است که باید در یک فضای منطقی و علمی برنامه‌های نامزدهای ریاست جمهوری بدون توجه به گرایشات سیاسی مورد بررسی قرار گیرد. امروز مطالبه قشر نخبگان هم از کاندیداهای ریاست جمهوری ارائه برنامه‌های مدون در موضوعات و حوزه‌های مختلف است.

ریحانی تصریح کرد: قشر نخبگان ما امروز توقع دارند که کاندیداهای ریاست جمهوری یک برنامه منطقی، علمی و عملیاتی ارائه کنند، برنامه‌ای که نشان دهد در کشور کار از چه نقطه‌ای شروع می‌شود و کجا قرار است به اتمام برسد.

وی خاطرنشان کرد:‌ بر همین اساس بسیج دانشجویی آمادگی خود را برای برگزاری برنامه کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها به منظور بررسی برنامه‌های کاندیداهای ریاست جمهوری اعلام می‌کند و از همین جا از کاندیداهای ریاست جمهوری و نمایندگان آنها دعوت می‌کنیم تا با حضور در دانشگاه، در این کرسی‌های آزاداندیشی شرکت کنند. ما هم آمادگی داریم بستر برگزاری این برنامه‌ها را آماده کنیم.

معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه کسی که توان مدیریت اقتصادی ندارد نباید برای  انتخابات ریاست جمهوری کاندید شود، تصریح کرد: انتظار ما این است که کسانی که برای ریاست جمهوری کاندید می‌شوند نسبت به ارائه برنامه‌های خودشان در دانشگاه‌ها پاسخگو باشند.

وی افزود:  البته در این میان کار دولت یازدهم قاعدتاً سخت‌تر است، به این دلیل که باید نسبت به عملکرد ۴ سال گذشته خود هم پاسخگو باشد. امروز از دولت یازدهم انتظار می‌رود این است که نسبت به اقداماتی که تاکنون انجام داده کارنامه‌اش را به مردم ارائه کند.

معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی در خاتمه با اشاره به تلاش عده‌ای برای ایجاد دوقطبی‌ در کشور، گفت: برخی‌ها تلاش می کنند دوقطبی‌هایی را را ایجاد کنند تا در ذیل این دوقطبی‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بتوانند از پاسخگویی موضوعات اصلی فرار کنند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi