پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:43:44 - دوشنبه 7 مرداد 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول اردو های جهادی استان کرمان؛
اعزام جهادگران به شهرستان حمیدیه با هدف کمک به مردم سیل زده
تقی زاده اهداف این اردو را بر شمرد و افزود: ساخت و تعمیر منازل آسیب دیده و همچنین اجرای برنامه های آموزشی برای دانش آموزانی که به دلیل وقوع سیل از تحصیل خود باز ماندند و انجام امور فرهنگی برای مردم سیل زده آن منطقه از اهداف این اردو خواهد بود.

مهدی تقی زاده مسئول اردوهای جهادی استان کرمان در گفتگو با “دانشجو آزاد “ با بیان اینکه اردو های جهادی یادگار ارزنده امام خمینی(ره) است عنوان کرد:  اردوهای جهادی وسازندگی که در دانشگاه ها برگزار می شود می تواند برای رشد و تقویت روحیه جهادی و انقلابی در بین دانشجویان جوان بسیار موثر باشد.

تقی زاده در خصوص اعزام جهاد گران به شهرستان حمیدیه ی اهواز بیان کرد: اعزام دانشجویان با هدف کمک به مردم سیل زده و ساخت و تعمیر منازل تخریب شده و انجام امور آموزشی و فرهنگی صورت می گیرد.

مسئول اردو های جهادی استان کرمان در ادامه خاطر نشان کرد: این اعزام در تاریخ شنبه پنجم مرداد ماه صورت گرفته است و بالغ بر صد نفر از دانشجویان بسیجی و جهادگر از سطح دانشگاه های استان کرمان در این اردوی جهادی شرکت کرده اند.

وی اهداف این اردو را بر شمرد و افزود:  ساخت و تعمیر منازل آسیب دیده و همچنین اجرای برنامه های آموزشی برای دانش آموزانی که به دلیل وقوع سیل از تحصیل خود باز ماندند و انجام امور فرهنگی برای مردم سیل زده آن منطقه از اهداف این اردو خواهد بود.

تقی زاده مطرح کرد: تمامی برنامه های فرهنگی و آموزشی در نظر گرفته شده با همکاری مساجد و مدارسی که از قبل با آنها هماهنگی لازم انجام شده است برگزار خواهند شد.

این مقام مسئول در خصوص برنامه های فرهنگی که نظر گرفته شده اظهار کرد: برگزاری جنگ های شادی، تئاتر شبانه، مسابقه فرهنگی  نماز، مسابقه کمک به یکدیگر با مضمون راهنمایی افراد منطقه در رابطه با کمک به یکدیگر در همان منطقه که نیازی به ارسال نیروی انسانی جهت کمک از مناطق دیگر کشور نداشته باشند.

وی در پایان تصریح کرد: این اردو به مدت ۱۵ روز در منطقه برگزار خواهد شد و اسکان تمامی جهادگران عزیز در همان مکان برنامه ریزی شده است و ابراز امیدواری کردند که این اردوی جهادی بتواند کمکی بزرگ برای مردم سیل زده شهرستان حمیدیه باشد.

انتهای پیام / ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi