پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:32:27 - چهارشنبه 19 خرداد 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعزام بیش از ۲۰۰ دانشجوی جهادگر دانشگاههای بم به مناطق محروم
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بم گفت: بیش از ۲۰۰ نفر از دانشجویان جهادگر دانشگاههای شهرستان های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در قالب ۹ گروه جهادی جهت خدمت رسانی به مناطق محروم و روستایی اعزام می شوند.

غلامرضا سلیمانی در گفتگو با “دانشجوآزاد” در رابطه با برگزاری اردوهای جهادی شهرستان بم گفت: اعزام اردوهای جهادی بسیج دانشجویی بم در قالب ۹ گروه جهادی و در بیش از ۲۰ روستا در ماه مبارک رمضان در مناطق محروم و روستایی شهرستان های ریگان، فهرج و نرماشیر می باشد.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بم افزود: اقدامات لازم در خصوص عرصه یابی اردوهای جهادی صورت گرفته و طی آن جلسات مختلفی با مسئولان شهرستان و دانشگاه ها در راستای تبیین نیازهای اساسی و قابلیت های موجود تشکیل شده است.

سلیمانی بیان کرد: دانشجویان جهادگر در عرصه های بهداشت و درمان، عمرانی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، آموزشی، هنری و ورزشی در روستاهای محروم فعالیت می نمایند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس های احکام اسلامی،کلاس روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، برگزاری یادواره شهدای روستا، مراسم شبی در محضر قرآن و مسابقات فرهنگی از دیگر فعالیت‌های این گروه‌های جهادی است.

مسئول بسیج دانشجویی بم اردوهای جهادی را بهترین فرصت کادر سازی برای انقلاب و تقویت روحیه خودباوری دانشجویان جهادگر عنوان کرد و افزود: جوان دانشجو در طی اردوی جهادی علاوه بر خدمت رسانی به مردم روستا خود را برای میدانها و عرصه های بزرگتر خدمت به کشور آماده می نمایند.

وی خاطرنشان کرد: طی این اردوها از روحانیون و اساتید حوزه علمیه دعوت شده است و در طول شبانه روز علاوه بر فعالیت های جهادی، کلاس های امام شناسی، معرفتی، سبک زندگی اسلامی و تفسیر قرآن برای دانشجویان جهادگر برگزار می شود.

سلیمانی زمان برگزاری اردوهای جهادی بسیج دانشجویی بم را از اول تیرماه تا پایان ماه مبارک رمضان عنوان کرد وگفت: ما ضیافت الله فرصت بسیار خوبی هم جهت خدمت رسانی به روستائیان و هم خود سازی جهادگران می باشد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi