پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:44:51 - جمعه 3 اسفند 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آیت الله خاتمی در یادواره شهدای غدیر استان کرمان:
اعتماد به اروپایی ها و آمریکایی ها ساده لوحی است
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان گفت: هر چند در جنگ اقتصادی سوءمدیریت، کم همتی و درجا‌هایی بی‌همتی مسئولان را شاهد بودیم، اما با عنصر اعتقادی می‌توان از این جنگ اقتصادی نیز با پیروزی بیرون آمد.

به گزارش “دانشجوآزاد” حجت‌الاسلام سیداحمد خاتمی صبح امروز در یادواره ۲۷۶ شهید غدیر استان کرمان در مسجد صاحب الزمان(عج) کرمان با بیان اینکه هدف از برگزاری مراسمی برای شهدا، یادواره‌ها و مجالسی از این دست بیعت با شهداست اظهار داشت: مردم ایران به نظام اسلامی که حاصل خون هزاران شهید است عشق می ورزند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان با اعلام افزایش ۳۰ تا ۵۰ درصدی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در استان های مختلف نسبت به سال‌های گذشته ابراز داشت: این حضور نشان عشق و حمایت مردم نسبت به نظام و انقلاب است و این بسیار باارزش است.

خاتمی با اشاره به اینکه دشمن که از حضور مردم عصبانی شد و به ایرانیان توهین کرد گفت: با مقاومت، وحدت، حرکت در مسیر ولایت و تدبیر مسئولان برای رفع مشکلات مردم ، دشمن وقیح را سر جایش می نشانیم .

وی با بیان اینکه از برجام تنها ۲۰ درصد باقی مانده است که به همین مقدار هم نمی‌توان اعتماد کرد و خوش‌بین بود، اظهار داشت: اروپا اهل فریب، خدعه و نیرنگ است و نباید به آنان دل بست و ساده لوحی است اگر فکر کنیم راهبرد اروپاییان و امریکا در مواجهه با نظام اسلامی و اقتدار ایران در منطقه فرق دارد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دشمن در ۴۰ سال اخیر مشکلات زیادی برای کشور ما به وجود آورده است ولی در همه این توطئه ها شکست خورده است، گفت: گرانی ها امروز مانند فتنه ۸۸ از تلاش های دشمنان است.

خاتمی با اعلام اینکه دشمن تلاش میکند از گرانی های افسار گسیخته در کشور و مشکلات اقتصادی موجود سوء استفاده کند، تصریح کرد: هر چند در جنگ اقتصادی سوءمدیریت، کم همتی و درجا‌هایی بی‌همتی مسئولان را شاهد بودیم، اما با عنصر اعتقادی می‌توان از این جنگ اقتصادی نیز با پیروزی بیرون آمد.

وی با بیان اینکه در سبک زندگی خانوادگی ما، زندگی حضرت امیرالمونین (ع) و حضرت فاطمه (س) باید الگوی باشد، ابراز داشت: امروز هم مانند تمامی روز‌های سخت با توسل به خدا و معصومین (ع) است که می‌توان از مشکلات سخت کشور گذر کنیم.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi