پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:17:53 - پنجشنبه 22 آبان 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اصرار به حضور فرجی داناها در مسند وزارت علوم
دولت اصرار به حضور فرجی داناها در مسند وزارت علوم دارد.

به گزارش “دانشجو آزاد“، می گویند : “گویا قرار نیست برای وزارت علوم فردی بی حاشیه معرفی شود”، فرجی داناها معرفی می شوند! آقای رئیس جمهور! اگر قرار بود فرجی داناها رای بیاورند که وزیر اسبق استیضاح نمیشد، چرا دولت باید بر طبل مخالفت با مجلس بکوبد؟

باز فردی مرتبط با فتنه معرفی می شود، فتنه خط قرمز ایران اسلامی است و همه مسئولین ملزم به رعایت حدود آن هستند.

فردی برای تصدی وزارت علوم معرفی شده است که صراحتا مخالف نظر معمار انقلاب را دارد، نظر امام امت درباره بسیج دانشجویی:”بسیج باید مثل گذشته و با قدرت و اطمینان خاطر به کار خود ادامه دهد. امروز یکی از ضروری‌ترین تشکل‌ها، بسیج دانشجو و طلبه است. طلاب علوم دینی و دانشجویان دانشگاه‌ها باید با تمام توان خود در مراکزشان از انقلاب و اسلام دفاع کنند و فرزندان بسیجی‌ام در این دو مرکز، پاسدار اصول تغییرناپذیر “نه شرقی و نه غربی ” باشند. امروز دانشگاه و حوزه از هر محلی بیشتر به اتحاد و یگانگی احتیاج دارند. فرزندان انقلاب به هیچ وجه نگذارند ایادی امریکا و شوروی در آن دو محل حساس نفوذ کنند. تنها با بسیج است که این مهم انجام می‌پذیرد. مسائل اعتقادی بسیجیان به عهده این دو پایگاه علمی است . حوزه علمیه و دانشگاه باید چهارچوب‌های اصیل اسلام ناب محمدی را در اختیار تمامی اعضای بسیج قرار دهند. باید بسیجیان جهان اسلام در فکر ایجاد حکومت بزرگ اسلامی باشند و این شدنی است ، چرا که بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست ، باید هسته‌های مقاومت را در تمامی جهان به وجود آورد و در مقابل شرق و غرب ایستاد”.

اما نظر دانش آشتیانی در مورد بسیج در کتاب “تاریخ شفاهی آموزش عالی ایران” بدین صورت آمده است: “طرح ما این بود که بسیج در همان پایگاه‌های خارج از دانشگاه بماند و اگر دانشجویی تمایل به حضور داشت، برود و در همان مناطق ثبت‌نام کند، ما هم همکاری می‌کنیم و فرم‌های عضویت را از طریق نهادهای فرهنگی داخل دانشگاه به افراد علاقمند می‌رسانیم”

امید است افرادی با چنین تفکراتی در مسندهای مهمی همچون وزارتخانه ها مسئول نباشند.

انتهای پیام/

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi