پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:54:11 - دوشنبه 13 مرداد 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خدمات گروه جهادی جمعیت امام حسن مجتبی؛
از محرومیت زدایی تا برگزاری ازدواج فاطمی
گروه جهادی دانشجویی جمعیت امام حسن مجتبی(ع) در بحبوحه تعطیلی دانشگاه ها و شیوع کرونا کار جهادی خود را رها نکرده و محرومین را تنها نگذارده اند .

به گزارش “دانشجو ازاد ” گروه جهادی دانشجویی جمعیت امام حسن مجتبی(ع) در بحبوحه تعطیلی دانشگاه ها و شیوع کرونا کار جهادی خود را رها نکرده و محرومین را تنها نگذارده اند .

درست زمانی که تک تک افراد از یکدیگر فراریند و برای چند روز زندگی بیشتر تلاش های مستمری می کنند اما گروه های جهادی دانشجویی همچنان کنار محرومان و مشکلات معیشتی آنان مانده اند .

روز گذشته فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی و مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله کرمان و جمعی از خبرنگاران از خدمات جهادی جمعیت امام حسن مجتبی کرمان دیدار شد .

رضا اسماعیلی کاخ در این دیدار ضمن خدا قوت به گروه جهادی دانشجویی گفت: اگر مسئولان استانی نیز همچون گروه های خلاصانه جهادی پای کار خدمت به مردم آیند مشکلی برای کسی باقی نمی ماند زیرا همه به دنبال حل مشکل هستند نه گیر انداختن مردم در وادی بروکراسی ها و قوانین دست و پاگیر اداری که بعضا برخی از آنان ماهیت اجرایی هم ندارند .

وی افزود: جمعیت امام حسن با تمرکز بر ساخت و ساز، مرمت و بهسازی, ساخت سرویس بهداشتی, رفع موانع ساخت و ساز اعم از انشعاب، برق، گاز، آب و فاضلاب به دنبال حل مشکلات مردم محروم و حاشیه نشین شهر است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی در پایان خاطر نشان کرد: در ابتدای هفته آینده نیز با گروه جهادی جمعیت امام حسن مجتبی سه زوج دانشجو را در مبحث ازدواج آسان و فاطمی برگزار خواهند کرد که کلیه هزینه ها و حمایت های آنان از زمان عقد بر سر مزار دل ها تا گل زدن ماشین را بر عهده دارد .

شایان ذکر است؛ گروه جهادی جمعیت امام حسن مجتبی در زمان شهادت سردار دل ها نیز یک مسجد بزرگ را برای اسکان زائران همزمان با تشیعع پیکر مطهر را اماده سازی کردند و با پای کار اوردن یک موکب مقدمات پذیرایی رایگان برای جمعیت نزدیک به سه هزار نفر از زمان تشیع تا چهلم سردار را نیز فراهم نمود.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi