پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

22:51:37 - جمعه 6 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ارسال ۲۰۰ مقاله به جشنواره و نمایشگاه دانشگاه پاک
معاون فرهنگی دانشگاه بجنورد از ارسال ۲۰۰ مقاله به جشنواره و نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پاک خبر داد.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ایسنا:دکتر جواد هراتی، اظهار کرد: تاکنون ۲۰۰ مقاله از دانشگاه‌های شرق کشور شامل سمنان، گلستان، مازندران و استان های خراسان جنوبی، رضوی و شمالی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره و نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پاک به پایان رسیده است، ادامه داد: از اوایل هفته آینده داوری ها روی آثار رسیده توسط اعضای هیات علمی دانشگاه بجنورد و دیگر صاحب نظران در این رشته آغاز خواهد شد.

هراتی با اشاره به برپایی اختتامیه جشنواره و نمایشگاه در اواخر آذر ماه سال جاری، گفت: برگزاری این جشنواره طی آذر ماه سال جاری در راستای انعقاد تفاهم نامه ای بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزات علوم برگزار خواهد شد.

هراتی با اشاره به برگزاری این جشنواره به صورت منطقه‌ای، افزود: امسال این جشنواره به میزبانی دانشگاه بجنورد و با مشارکت دانشگاه های شرق کشور همانند خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، مازندران و سمنان برگزار می شود.

هراتی خاطر نشان کرد: سبک زندگی مطلوب دانشجوی سالم و به دور از مواد مخدر و روان گردان‌ها، نقش توانمندسازی فرهنگی و اجتماعی دانشجویان در کاهش میزان ابتلا به اعتیاد، بررسی نقش رسانه‌های مدرن و دنیای مجازی و تبعات و اثرات آن در کاهش تقاضا، نقش و جایگاه تفکرات و اندیشه‌های انحرافی در میزان ابتلای به مواد مخدر از محورهای این جشنواره است.

وی از دیگر محورهای این جشنواره به جایگاه خانواده، دوستان و همسالان دانشجو در گرایش به سوء مصرف مواد مخدر و روان گردان‌ها، اهمیت مدیریت محیط های خوابگاهی و نقش آن در پیشگیری و کاهش تقاضا، ارتباط افت تحصیلی و اختلالات رفتاری و روانی با سوء مصرف مواد مخدر به ویژه روان گردان‌ها، گسترش اعتیاد به اینترنت، چالش‌ها و فرصت‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi