پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:34:03 - چهارشنبه 25 مرداد 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ولایتی:
ارتقای دانشگاه آزاد زمان‌بر است
رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد گفت: در هر نقطه‌ای که امکانات در احتیار گذاشتند، دانشگاه آزاد از تاسیس واحد دریغ نکرده و ارتقای کیفی حتما تلاش بیشتری می‌خواهد و زمان بر هم هست.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد صبح امروز در مراسم معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد در سازمان مرکزی این دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد این روزها محل تحول و کارهای مثبت و پیشرفت و سازندگی است.

وی افزود: ممکن است به نظر بیاید که توسعه کمی زیاد یا بیش از حد ضرورت بوده ولی واقعا ضروری بوده و دلیل آن هم اقبال مردم و در دسترس بودن آموزش عالی با حداقل هزینه است.

ولایتی خاطرنشان کرد: در هر نقطه ای که امکانات در احتیار گذاشتند دانشگاه آزاد از تاسیس واحد دریغ نکرده و ارتقای کیفی حتما تلاش بیشتری می خواهد و زمان بر هم هست.

وی با بیان اینکه در زمینه رشته‌های پزشکی آقایان سید محمود طباطبایی، باقر لاریجانی و یحیوی منشأ خدمات بودند، گفت: فرهاد رهبر تصمیم گرفت معاون پزشکی در دانشگاه آزاد باشد که این مسئولیت به محسن نفر واگذار شد و ابطحی را هم از سال ۵۲ میشناسم که در حال حاضر عهده‌دار مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد شده است.

ولایتی ادامه داد: در زمینه پزشکی درخواست خانواده‌ها این است که امکانات تحصیلات تکمیلی در حوزه تجربی بیشتر شود، بنابراین هرچه در این حوزه کار کنیم باز هم کفاف درخواست‌ها و نیازهای مردم را نمی‌دهد.

رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد گفت: در مورد شهریه دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد یک سوءتفاهمی مطرح شده بود که ارقام اغراق آمیزی بیان شد، ولی به هیچ وجه این شایعات درست نیست.
دانشجویان پزشکی همکاران آینده ما هستند که ما نمی‌خواهیم با ما کدورتی داشته باشند.

وی در رابطه با انتصاب محمدمهدی طهرانچی به عنوان رئیس واحد تهران مرکز و استان تهران دانشگاه آزاد گفت: طهرانچی سال‌ها ریییس دانشگاه شهید بهشتی بوده و در حوزه هسته‌ای به خصوص در گرایش لیزری حرف اول را می‌زند و از افتخارات هسته‌ای ماست.

ولایتی اضافه کرد: طهرانچی فردی متدین و کارآمد است که علم را می‌فهمد و مسائل روزآمد هسته‌ای را می‌شناسد، ایران جزء ۱۰ کشور برتر دنیا در زمینه هسته‌ای است و حضور افرادی مانند طهرانچی در رأس واحدهای استان تهران دانشگاه آزاد سبب ارتقای بیشتر این مجموعه می‌شود.

وی گفت: ما دلمان نمی‌خواست ولی آقای طباطبایی خودشان به دلیل کثرت کار از سمت خود استعفا داد و در حال حاضر در سفر خارج است.

رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اظهار داشت: ما توقع داریم واحدهای دانشگاه آزاد حرف اول را در کشور بزنند و باید با سایر مراکز آموزش عالی رقابت کنیم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi