پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

1:11:19 - دوشنبه 6 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
احداث ۳۴ یادمان شهدای گمنام در واحدهای دانشگاه آزاد تا پایان سال ۹۴/شناسایی ایثارگران با توان مدیریتی برای پست‌های دانشگاه آزاد
مدیرکل شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد گفت: ۴۹ یادمان شهدای گمنام در واحدهای دانشگاه آزاد احداث شده و تا پایان سال ۹۴، ۳۴ یادمان دیگر احداث می‌شود.

به گزارش“دانشجو آزاد” به نقل از خبرگزاری فارس، طباطبایی مدیرکل شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد در مراسم آغاز سال تحصیلی با بیان اینکه دانشگاه آزاد حدود ۲۰۰ شهید دارد، گفت: ۵۸ نفر از شهدای دانشگاه آزاد دانشجویانی هستند که در دوره دفاع مقدس به شهادت رسیدند، برخی از آنها در عملیات تحقیق و تفحص و ۵ شهید در دفاع از حرمین در سوریه به شهادت رسیدند.

وی افزود: ۲۱۶ شهید گمنام در ۷۹ واحد دانشگاه آزاد خاکسپاری شدند و ۴۹ یادمان شهدای گمنام در واحدهای این دانشگاه احداث شده است که تا پایان سال ۹۴، ۳۴ یادمان دیگر احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۲ درصد دانشجویان دانشگاه آزاد شاهد و ایثارگر هستند، گفت: ۵۴۰ نفر از اعضای هیأت علمی بیش از دو هزار نفر از کارمندان و بیش از ۲۲۰ هزار نفر دانشجوی دانشگاه آزاد از خانواده شاهد و ایثارگر هستند.

طباطبایی اضافه کرد: با وجود عدم تخصیص بودجه به دانشگاه آزاد برای اجرای قانون جامع ایثارگران ولی دانشگاه آزاد از تمام دانشگاه‌ها پیشگام‌تر است. حتی رئیس دانشگاه آزاد دستور داده است تا ایثارگران با توان مدیریتی برای انتصاب در پست‌های مدیریتی شناسایی شوند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi