پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:25:00 - چهارشنبه 4 مرداد 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اجرای طرح لشکر فرشتگان به مناسبت روز دختر در کرمان
به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) طرح لشکر فرشتگان در کرمان اجرا شد.

مهلا شریفی در گفتگو با “دانشجوآزاد” در خصوص اجرای برنامه های روز دختر گفت: این طرح با عنوان لشکر فرشتگان در یکی از کانالهای فضای مجازی تلگرام به عنوان دختران چادری ارائه داده شد و برای هر استان یک کارگروه درفضای مجازی تشکیل و اعضای هر استان به آن گروه ملحق شدند و ایده ها و طرحهایشان را به اشتراک  گذاشتند.

مدیر طرح لشکر فرشتگان استان کرمان افزود:  رده سنی افرادی که در این طرح شرکت کردند از ۱۲ تا ۳۰ سال بود در این طرح الزام بر این بود که اعضای گروه ا چادری باشند از این رو با برگزاری جلسات متعدد با اعضای گروه قرار بر این شد که طرح ها و ایده ها در روز ولادت حضرت معصومه (س) به اجرا گذاشته شود.

وی توضیح داد: با مشورت اعضای گروه پارک شورا را جهت برپایی ایستگاه لشکر فرشتگان برگزیدیم و در سه حوزه از جمله نقاشی کودکان با موضوعیت حجاب ، ایجاد دیوار نوشت برای بانوانی که علاقه مند برای نوشتن جملات در خصوص حجاب بودند،همچنین در گوشه ای از غرفه نحوه بستن شال و روسری به علاقه مندان آموزش داده شد.

شریفی افزود:اهدای فرفره به دختران کمتر از ۱۵ سال به مناسبت روز دختر همچنین گلهایی با الصاق کارتی که یک طرف کارت سخنی تاثیرگذار در خصوص حجاب و طرف دیگر آموزش بستن روسری بود به خانم های بالای پانزده سال اهدا شد.

مدیر طرح لشکر فرشتگان استان کرمان  تشریح کرد: در این طرح بنا شد همه افراد گروه روسری با پیکسل هماهنگ بپوشند که روی پیکسل جمله زیبای “خدا گفت تو ریحانه خلقتی” نقش بسته است و رنگ روسریها هماهنگ زرشکی انتخاب شد.

وی با بیان این که طرح لشکر فرشتگان خودجوش و وابسته به هیچ نهادی نبوده است براز داشت: اعضای این طرح از نهادهای مختلف از بسیج دانش آموزی، انجمن اسلامی دانش آموزان، بسیج دانشجویی، نهاد رهبری دانشگاه آزاد و دانشگاه شهید باهنر کرمان بودند که با رایزنی از سازمان ها و ادارت مختلف توانستیم بودجه ی این طرح را تامین کنیم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi