پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

18:55:33 - جمعه 22 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اجازه توهین به سرمایه‌های انقلاب را نمی‌دهیم / ایثارگر قانون‌شکن نیست و مجالس را برهم نخواهد زد
رزم‌حسینی با اشاره به اینکه مشکل اخیر که در ارتباط با یک جانباز به وجود آمد نیز از طریق دایره حقوقی در حال پیگیری و بررسی است، افزود: به هیچ گروه سیاسی اجازه نخواهیم داد که خطوط قانون را نادیده بگیرد.

به گزارش ” دانشجو آزاد” به نقل از فارس، علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان به مناسبت روز شهید اظهار داشت: جریان ایثارگری از قبل از انقلاب شکل گرفت و سپس در دوران دفاع مقدس ادامه یافت و تاکنون نیز نتایج آن را در کشور شاهد بوده و هستیم به طوری‌که امروز طیف وسیعی از جامعه را ایثارگران تشکیل می‌دهند.

وی بیان کرد: آنچه که امروز نظام اسلامی از آرامش، عزت و تمامیت ارضی دارد را مدیون خون شهدا و ایثارگری است و در این مسئله هیچ‌تردیدی نیست و همچنین فرهنگ ایثارگری در تمام گروه‌ها فراگیر شده است.

استاندار کرمان تصریح کرد: اگر امروز کشورهای دیگر از فرهنگ مقاومت ما الگو گرفته و سپاه راه می‌اندازند ما هم باید در داخل کشور روز به روز بر عمق این فرهنگ بیفزاییم.

رزم‌حسینی بیان کرد: وحدت بین ایثارگران بسیار حائز اهمیت است و به هیچ وجه نباید تهدید شود، اختلاف سلایقی وجود دارد اما مبانی جهادی آنقدر قوی است که بین ایثارگران اختلاف ایجاد نشود.

استاندار کرمان ادامه داد: ایثارگر قانون‌شکن نیست و مجالس را برهم نخواهد زد و جانباز کسی نیست که بخواهد بدون ضابطه و قانون در نظام جمهوری اسلامی اجتماعی را تشکیل دهد از این رو حراست از فرهنگ ایثارگری بر عهده خود ایثارگران است.

رزم حسینی با اشاره به اینکه همه ایثارگران ولایتمدار و پایبند به قانون هستند، بیان داشت: از آنجایی که ما استانی اخلاق‌مدار هستیم، سعی می‌کنیم آنچه که در توان داریم در زمینه الگو بودن طبق قانون حرکت ‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه جانبازان و آزادگان سرمایه‌های اصلی کشور و الگوی مناسبی برای نسل حاضر و آینده هستند، گفت: به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهیم به این سرمایه‌ها توهین شود.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه مشکل اخیر که در ارتباط با یک جانباز به وجود آمد نیز از طریق دایره حقوقی در حال پیگیری و بررسی است، افزود: به هیچ گروه سیاسی اجازه نخواهیم داد که خطوط قانون را نادیده بگیرد.

استاندار کرمان تصریح کرد: در سال آینده بودجه‌ای را برای تکمیل پروژه‌های که نیاز دارید در نظر می‌گیریم.

وی با اشاره به اینکه در زمینه آموزش کارآفرینی امکانات لازم در استان فراهم است، خاطرنشان کرد: از این رو نباید فرزندان شهدا و جانبازان تا جایی که امکان دارد، بیکار بمانند.

رزم‌حسینی افزود: در سال آینده ما به سمت مبارزه با رکود پیش می‌رویم و بخش تولید در کشور تحرک قابل توجهی پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi