پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

18:16:44 - دوشنبه 31 شهریور 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون فرهنگی دفتر آستان قدس رضوی
آیین تجلیل خادمیاران رضوی از کادر درمان بیمارستان پیامبر اعظم (ص)
خادمیاران رضوی با حضور در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) از خدمات و فداکاری های مدافعان سلامت و کادر درمان این مرکز درمانی تقدیر کردند.


” منصور احمدی” معاون فرهنگی دفتر آستان قدس رضوی در استان کرمان در آئین تجلیل از خادمیاران رضوی از مدافعین سلامت و کادر بیمارستان پیامبر اعظم (ص) ضمن تجلیل از پرستاران و کارکنان و کادر درمان این واحد درمانی گفت: بار دیگر مردم شریف ایران اسلامی نظاره گر تلاش های ایثارگرانه و از خودگذشتگی پزشکان، پرستاران، کمک بهیاران و همکاران خدمات سلامت بوده و سختی‌ها و خطرات را به جان خریده و با از خودگذشتگی به میدان مبارزه با ویروس کرونا و درمان بیماران مبتلا آمدند.


وی با بیان این مطلب که در جای جای کشور در طول سال‌های اخیر نعمت خدمت‌رسانی نصیب همه افراد عاشق به علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) شده است، تصریح کرد: در ماه‌های گذشته خادمیاران در بیمارستان‌ها حضور پیدا کردند اما درهفته دفاع مقدس و در این روزهایی که واژه ایثار دوباره باز خوانی می شود ، حسب دستور تولیت استان قدس به دیدار کادر درمان کننده بیماری کووید ۱۹ می‌رویم.


معاون فرهنگی دفتر آستان قدس رضوی در استان کرمان با ابراز امیداری از ریشه کنی کووید ۱۹ عنوان کرد: ان شالله به زودی با ریشه کنی این ویروس منحوس بتوانیم دوباره میزبان همه ی عاشقان امام هشتم در مشهد مقدس باشیم.
وی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس عنوان کرد: عزت و اقتدار امروز را مدیون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس است وبا رشد تسلیحاتی و نظامی امروز که سبب اقتدار دو چندان با حمایت ملت شریف ایران شده است ، می‌توانیم در جهان قدرتمند حرف خود را بزنیم و از هیچ دولت استکباری زورگویی نهراسیم.


انتهای پیام/ طهماسبی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi