پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:14:39 - سه شنبه 27 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آمریکا با ایجاداختلاف در جامعه اسلامی به دنبال امنیت رژیم صهیونیستی است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: آمریکا با ایجاد اختلاف در جامعه اسلامی به دنبال امنیت رژیم صهیونیستی است.

محمدصالح جوکار در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه با سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجمع جهانی اهل بیت علیه السلام و اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی گفت: یکی از مباحثی که آقا مطرح کردند این بود که مذاکرات فقط در زمینه هسته ای بوده و هیچ موردی به دامنه آن اضافه نمی شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: آمریکایی ها به دنبال این هستند که بعد از توافق هسته ای رابطه شان را با ایران برقرار کنند و دراین رابطه قطعا آنها به دنبال منافع خود و نفوذ در صحنه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی داخل ایران هستند اما این مساله به هیچ وجه برای ما قابل قبول نیست.
این نماینده مجلس با اشاره به نیات آمریکا در منطقه عنوان کرد: آمریکایی ها به دنبال توسعه نفوذ خود در منطقه هستند و قصد دارند با ایجاد اختلافات چه در داخل کشور ما و چه بین کشورهای منطقه منطقه به اهداف خود دست یابند.
جوکار در ادامه گفت: در داخل کشور ما راه برای نفوذ آمریکایی ها قطعا بسته است و در منطقه هم به هیچ عنوان از اصول اصلی انقلاب عدول نخواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد کسی بخواهد از آرمانها و اصول انقلاب اسلامی عدول کند.
وی با اشاره به بخشی دیگر از سخنان رهبری در خصوص فلسطین اظهار داشت: همانطورکه مقام معظم رهبری فرمودند، مساله فلسطین، مساله اول جهان اسلام است و آمریکایی ها بدنبال این هستند که با ایجاد اختلاف در جامعه مسلمانان حاشیه امنی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کنند و با حمایت ار تروریستها و پشتیبانی از آنها این موضوع را در دستور کارشان قرار داده اند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در شرایط فعلی با توجه به اختلافاتی که در منطقه ایجاد شده و گروههای تروریستی تحت امرآمریکا به جان مردم افتاده اند، احساس امنیت کرده، اما قدر مسلم این احساس امنیت پایدار نخواهد بود و در سایه اتحاد و وحدت مسلمین و تقویت جبهه مقاومت در آینده نزدیک رژیم صهیونیستی شاهد برخوردهای جدی ما خواهد بود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi