پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:16:39 - یکشنبه 17 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جنبش دانشجویی هوافضای ایران:
آقای ترامپ؛ گویی نمی‏‌دانید پیام‏‌ها را برای چه کشوری ارسال می‌کنید!
جنبش دانشجویی هوافضای ایران در بیانیه‌ای با اشاره به رجزخوانی‏‌های اخیر ترامپ برای ملت ایران نوشت: «ایران با آتش بازی می‏کند»، «ما امروز رسماً به ایران اخطار می‏‌دهیم» پیام‏‌هایی است که رئیس جمهور تازه ‏وارد آمریکایی به عنوان هشدار به ملّت ایران اعلام کرده, گویی نمی‏‌داند این پیام‏‌ها را برای چه کشوری ارسال می‌کند.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از خبرگزاری دانشجو، جنبش دانشجویی هوافضای ایران در پی تحریم شخصیت‏ های ایرانی و شرکت‏ ها و نهادهای دولتی که اخیراً به دنبال آزمایش موشکی کشورمان، از سوی دولت آمریکا اعمال شد، بیانیه‌ای صادر کرد. 

در این بیانیه آمده است:
دولتمردان آمریکایی برای بار دیگری اوج خصم و غضب خود را نسبت به ملّت ایران بروز دادند؛ امّا این بار نه از جنس لبخندهای مرموزانه کری و اوباما، بلکه از جنس افکار متشوش و جنون آمیز ترامپ. بار دیگر دست مکر، حیله و ظلم آمریکا از پس لبخندهای مسئولین آمریکایی با آمدن ترامپ نمایان شد و برای چندمین بار از چهره بزک شده خود رونمایی کردند.
سیاست اعمال فشار و تشدید تحریم‏های آمریکا علیه ایران را پایانی نیست. تحریم شخصیت‏های ایرانی و شرکت‏ها و نهادهای دولتی که اخیراً به دنبال آزمایش موشکی کشورمان، از سوی دولت آمریکا اعمال شد، با رجزخوانی‏هایی از سوی رئیس‏ جمهور و مسئولین این کشور همراه بوده است. «ایران با آتش بازی می‏کند»، «ما امروز رسماً به ایران اخطار می‏دهیم» پیام‏هایی است که رئیس جمهور تازه ‏وارد آمریکایی به عنوان هشدار به ملّت ایران اسلامی اعلام نموده ‏است، که گویی نمی‏داند این پیام‏ها را برای چه کشوری ارسال می‏ کند.
اینجا سرزمین مردان و زنان شجاع، اندیشمند و فاضل است. جایی که مفهومی جدید از قدرت، مقاومت، ایثار و شهادت را به جهانیان اعلام نموده‏ است، کافی است مطالعه ‏ای بر مجاهدات‏های این سرزمین داشته ‏باشید تا بدانید با چه ملّتی روبرو هستید. هنوز کام هم‏کیشانتان در عراق و سوریه تلخ است… با سرزمینی روبری هستید که اهالی آن جز خداوندشان از هیچ احدی نمی‏ هراسند و کاسه سرشان را با خداوندشان به ودیعت نهاده ‏اند.
فرزندان روح ‏الله و نسل انقلاب اسلامی را تهدید نکنید. امواج خروشان خلیج فارس برای بلعیدن ناوها و به زانو درآوردن مجدد نیروهای نظامیتان در تلاطمند. رهبری عظیم‏ الشأن انقلاب حضرت امام خامنه ‏ای (مدظله العالی) پیش از این پاسخ این دست رجزخوانی‏ ها را داده ‏اند.
«پنج رئیس جمهور دیگر [آمریکا] از اوّل انقلاب تا امروز، در این آرزو که جمهوری اسلامی را تسلیم کنند یا مُردند یا در تاریخ گم شدند، شما هم مثل آنها؛ شما هم این آرزو را هرگز به دست نخواهید آورد که ایران اسلامی را تسلیم کنید.» (خطبه‏ های نماز عید فطر، ۲۷/۰۴/۹۴)

 

حال جواب ما به شما این است: شش نفر مردند یا گم شدند؟! ترامپ هفتمین آنهاست… وکلام آخر «دروازه های جهنم را برای شما بازخواهیم کرد»

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi