پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:44:40 - دوشنبه 12 تیر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
قائم مقام رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان خبر داد:
آغاز به کار ششمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی دانشگاههای سراسر کشور
قائم مقام رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان از آغاز به کار ششمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی دانشگاههای سراسر کشور خبر داد.

محمدعلی ایمانی در گفتگو با “دانشجوآزاد” در رابطه با برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویی گفت: مرحله مقدماتی ششمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی دانشگاههای سراسر کشور از یازدهم تیرماه آغاز بکار کرده است.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی افزود: متولی و مجری برگزاری این مسابقات سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی است البته این مسابقات با همکاری وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دانشگاه آزاد، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها برگزار می گردد.

وی در خصوص نحوه برگزاری مناظرات توضیح داد: دانشجویان بعد از ثبت نام در دانشگاههای خود و معرفی به جهاد دانشگاهی به شکل حذفی با همدیگر مسابقه می دهند و گروههای برتر به مرحله بعد راه پیدا می کنند برنده نهایی از استان به مرحله منطقه ای معرفی می شود در واقع گروهی که توانسته در دوره مقدماتی نیمه نهایی و نهایی حائز رتبه برتر شود به مرحله منطقه ای معرفی می گردد.

قائم مقام رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان یادآور شد: این مسابقات در همه استانها برگزار می شود ابتدا به شکل دانشگاهی سپس در سطح استان و منطقه و نهایتا مرحله کشوری است.

ایمانی ادامه داد: در استان کرمان ۲۰ تیم در این دوره از مسابقات شرکت کردند که نهایتا یک تیم به مرحله منطقه ای اعزام می شود؛ مرحله منطقه ای اواخر شهریور ماه و در خراسان رضوی برگزار می شود.

 

وی در خصوص جوایز این مسابقات تشریح کرد: جایزه اصلی در این دوره از مسابقات راه یابی به مراحل بعدی است اما برای گروههایی که شرکت می کنند جوایزه ویژه ای نیز درنظر گرفته شده است که در هر دوره به برندگان اهدا می گردد.

قائم مقام رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان با اشاره به عدم وجود محدودیت برای ثبت نام دانشجویان عنوان کرد: هر دانشجویی که در حال تحصیل در یکی از دانشگاههای زیرمجموعه وزارت علوم اعم از پیام نور و فنی و حرفه ای و جامع علمی کاربردی  غیرانتفاعی یا دانشگاههای آزاد و علوم پزشکی باشد امکان شرکت در این مسابقات را دارد و هیچ محدودیتی از این لحاظ برای شرکت کنندگان وجود ندارد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi