پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:17:36 - شنبه 25 دی 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آغاز اردوهای جهادی زمستانه در مناطق محروم جیرفت از بهمن ماه
دانشجویان از ششم بهمن ماه تا پایان بهمن امسال در حوزه های آموزشی، فرهنگی، بصیرتی، عمرانی ، اقتصاد مقاومتی ،پزشکی ،دامپزشکی ،به مردم بخش اسماعیلیه خدمات ارائه می دهند.

به گزارش “دانشجوآزاد” کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی جیرفت و عنبرآباد از آغاز اردوهای جهادی دانشجویی زمستان بسیج دانشجویی در مناطق محروم شهرستان جیرفت و عنبرآباد خبردادو گفت : دانشجویان دانشگاههای جیرفت و عنبرآباد در روستاهای محروم شهرستان ، فعالیت های جهادی انجام می دهند.

وی افزود: این اردوهای جهادی با حضور دانشجویان بسیجی خواهر و برادر در این مناطق انجام می گیرد .

 

محمودی اظهار کرد: دانشجویان از ششم بهمن ماه تا پایان بهمن امسال در حوزه های آموزشی، فرهنگی، بصیرتی، عمرانی ، اقتصاد مقاومتی ،پزشکی ،دامپزشکی ،به مردم بخش اسماعیلیه خدمات ارائه می دهند.

مسئول بسیج دانشجویی جیرفت و عنبرآباد بیان کرد: محرومیت زدایی، ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم منطقه، خودسازی فردی و خدمت رسانی به محرومان و مستضعفان از جمله مهمترین اهداف برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی است.

مسئول بسیج دانشجویی جیرفت در پایان خاطرنشان کرد: جوانان مؤمن و متدین بسیجی با کاربردی کردن علوم دانشگاهی و بسیج امکانات برای سازندگی، اشتغال، تولید مولد می‌توانند مدیریت جهادی موفق را تجربه کنند تا در آینده بتوانند با بهره‌گیری از تجربیات خود در سازندگی کشور مفید و مؤثر واقع شوند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi