پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:54:18 - یکشنبه 24 دی 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یار دیرینه دانشگاه ولی عصر(عج)بر دستان یاران عزادار تشییع شد
صبح روز پنجشنبه ۲۱ دیماه مراسم تشییع حجت الاسلام دکتر محمد سلطان مرادی سرپرست سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ولی عصر (عج) از سردرب اصلی دانشگاه به سمت قبور شهدای گمنام تشییع شد .

به گزارش “دانشجوآزاد” صبح روز پنجشنبه ۲۱ دیماه مراسم تشییع حجت الاسلام دکتر محمد سلطان مرادی سرپرست سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ولی عصر (عج) از سردرب اصلی دانشگاه به سمت قبور شهدای گمنام تشییع شد .

در این مراسم جناب آقای دکتر محمدعلی دهقان ریاست محترم دانشگاه درگذشت این روحانی والامقدار را به خانواده معزز ،مردم انقلابی کشکوییه ،طلاب علوم دینی و ائمه جمعه و جماعات و دانشگاهیان استان کرمان تسلیت گفتند و با توجه به سالگرد وقوع عملیات کربلای پنج از این رزم آور دفاع مقدس که در بسیاری از عملیات های دفاع مقدس بخصو ص در این عملیات شرکت داشتند و به فوض جانبازی نیز نائل آمده بودند، به نیکی یاد کرد.

دکتر دهقان آنمرحوم رامتخلق به اخلاق اسلامی و فردی صبور عنوان کرد که همیشه با قلب مهربان ، درایت و هوشیاری، در برابرمشکلات و ناملایمت ها رفتار می کرد.حجه الاسلام و المسلمین رمضانی پور امام جمعه محترم شهرستان رفسنجان نیز در این جلسه رحلت این عالم ربانی را تسلیت گفتند.

لازم بذکر است مرحوم حجت الاسلام سلطان مرادی در طول عمر کوتاه و پربرکت خود سمت‌هایی همچون امامت جمعه کشکوییه ،عضو هیات علمی دانشگاه ولی عصر(عج) و سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای ولی عصر (عج) وشهید باهنر کرمان، کارشناس معارف اسلامی صداوسیمای مرکز کرمان و رادیو رفسنجان بود که علاوه بر فعالیت در عرصه های دانشگاهی جزو فعالین اجتماعی نیز محسوب و خدمات شایانی را در منطقه کشکوییه به یادگار گذاشته است وی به علت بیماری (تومور مغزی) ، دد شامگاه بیستم دیماه در سن ۵۳ سالگی دار فانی را وداع گفت.

بر چسب ها:
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi