پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:51:41 - شنبه 30 فروردین 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان؛
کمک رسانی دانشجویان جهادگر در منطقه ی شهداد/آب گرفتگی بیش از ۸۰ منزل در روستای اندوهجرد
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: سه تیم تخصصی با تجهیزات کامل در منطقه ی شهدادمستقر هستند که جهت تخلیه آب از منازل و شست و شوی اقلام منازل آماده ی خدمت رسانی هستند

رضا اسماعیل کاخ مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان در گفتگو با دانشجو آزاد در خصوص کمک رسانی به منطقه ی سیل زده ی شهداد بیان کرد: از همان ساعات ابتدایی وقوع سیل سه گروه تخصصی با تجهیزات کامل در منطقه ی شهداد واندوهجرد  مستقر شده اند.

اسماعیل کاخ با بیان اینکه جهادگران از دو دانشگاه آزاد و پیام نور واحد کرمان در منطقه حضور دارند افزود: دانشجویان با تجهیزاتی از قبیل کف کش و لجن کش برای تخلیه آب از منازل و همچنین کارواش برای شست و شوی وسایل در حال کمک رسانی به مردم سیل زده ی شهداد و اندوهجرد هستند.

وی در خصوص خسارات ناشی از وقوع سیل در منظقه ی شهداد و اندوهجرد اظهار کرد: منطقه ی شهداد خسارت چندانی ندیده است اما در منطقه ی اندوهجرد بیش از ۸۰ منزل دچار آب گرفتگی شده است و خسارت به بخش کشاورزی منطقه بوده است و به دام منطقه خسارت چندانی  وارد نشده است.

 مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به اینکه قبل از سیل شهداد جهادگران نزدیک به یک ماه در منطقه ی زهکلوت در حال خدمت رسانی هستند گفت: هشت گروه جهادی همچنان در منطقه ی زهکلوت در حال خدمت رسانی هستند که تا کنون پالایش و شناسایی کلیه خانوارها ، توزیع بسته غذایی و بهداشتی  پاک سازی منازل، شست و شو و تعمیر لوازم خانگی صورت گرفته است .

اسماعیل کاخ با بیان اینکه جهاد همچنان ادامه دارد ابراز کرد: از برنامه های گروه های جهادی مستقر در منطقه ی زهکلوت ساخت ۶۰ سرویس بهداشتی است که تا قبل از ماه مبارک رمضان ساخته می شوند.

وی در پایان عنوان کرد: مردم جهت کمک به مناطق سیل زده و محروم می توانند مبالغ کمک خود را به شماره حساب   5859837006196105 گروه جهادی شهید فرخ یزدانپناه واریز کنند.

بخش هایی از تلاش جهاد گران در منطقه ی شهداد به روایت تصویر:

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi