پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:18:01 - سه شنبه 17 بهمن 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان مطرح کرد؛
پشتیبانی از ولی زمان، پیامِ تقارن دهه فجر و ایام فاطمیه است/ نبود رهبری توانمند انقلابهای مردمی در کشورها را با شکست مواجه کرده
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان عنوان کرد: در سال جاری تقارن دهه مبارک فجر و ایام شهادت حضرت فاطمه (س) به ما یادآور می شود که حتی در سخت ترین شرایط باید از ولی زمان دفاع کرد و پشتیبان اسلام بود.

به گزارش “دانشجوآزاد” حمدالله منظری توکلی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: امت انقلابی و مسلمان ایران در دهه مبارک فجر با مشت محکم در دهان یاوه گویان کوبیده و بساط حکومت ظلم ستم شاهی را از ایران برچیدند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان افزود: با درایت و تدبیر امام راحل تمام نقشه های مزدوران حکومت پهلوی و مستکبران عالم نقش بر آب شد و مردم مسلمان ما با اتحاد خود انقلاب اسلامی را رقم زدند.
دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی حکومت مستضعفین در کشور پایه گذاری شد و سه عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی را می توان مکتب غنی اسلام، رهبری عالیقدر امام خمینی (ره) و ملت واحده عنوان کرد.
منظری توکلی اظهار کرد: در خیلی از کشورهای دنیا شاهد حرکت های مردمی در راستای مبارزه با ظلم و ستم بوده ایم اما خیلی از این حرکت ها با توجه به نداشتن رهبری توانمند و راهنما به نتیجه نرسیده و با شکست روبرو شده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت: ملت مسلمان ایران همواره پشتیبان اصلی انقلاب و ولایت مطلقه فقیه هستند و در این بین دانشگاهیان نیز با بصیرت خود مسیر پیشرفت کشور را مشخص کرده اند.
وی با تاکید بر اینکه باید قدر نعمت وجودی انقلاب را دانست، افزود: در سال جاری تقارن دهه مبارک فجر و ایام شهادت حضرت فاطمه (س) به ما یادآور می شود که حتی در سخت ترین شرایط باید از ولی زمان دفاع کرد و پشتیبان اسلام بود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi