پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:21:25 - شنبه 11 مرداد 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس کمیسیون اصل نود؛
پاسخ به بیانیه دانشجویان کرمان در خصوص تخلفات شرکت ملی مس
پژمانفر، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای به نامه دانشجویان جامعه اسلامی دانشگاه باهنر کرمان و ولیعصر رفسنجان در خصوص ابهامات عملکرد دو شرکت زیر مجموعه ملی مس ایران واکنش نشان داد. در متن این بیانیه آمده است: دانشجویان عزیز و جوانان انقلابی دانشگاه شهیدباهنر کرمان و و لیعصر رفسنجان با سلام. […]

پژمانفر، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای به نامه دانشجویان جامعه اسلامی دانشگاه باهنر کرمان و ولیعصر رفسنجان در خصوص ابهامات عملکرد دو شرکت زیر مجموعه ملی مس ایران واکنش نشان داد.

در متن این بیانیه آمده است:

دانشجویان عزیز و جوانان انقلابی دانشگاه شهیدباهنر کرمان و و لیعصر رفسنجان با سلام. نامه شما در رابطه با موضوعات و مسائل شرکت ملی مس اسران واصل گردید و دستورات جهت پیگیری قانونی و سنجش امور در کمیسیون اصل ۹۰ را صادر کردم.

برخود لازم می‌دانم از دغدغه مندی و حساسیت بالای شما جوانان انقلابی به مسائل کشور تشکر نمایم. تشکل‌های دانشجویی می‌بایست در این شرایط حساس و با راعایت تقوا و روحیه جهادی به دیده بانی و تدقیق در امور، مسائل مردم و نظام اسلامی را رصد نمایند و به عنوان حلقه وصل بین مردم و مسئولان، نقاط ضعف و کاستی‌های موجود را گوشزد نمایند تا کارگزاران نظام اسلامی به جبران این نقاط بپردازند.

اراده قطعی و قاطع نظام اسلامی به فرماندهی رهبر عزیزتر از جانمامن ایجاد شفافیت و مبارزه با فساد است و کمیسیون اصل ۹۰ در نظر دارد برای تحقق این اراده حداکثر تلاش خود را داشته باشد. اما عزیزان من مبارزه با فساد و بی عدالتی که یکی از محور‌های اساسی گام دوم انقلاب می‌باشد، نیازمند حساسیت و پیگیری شما جوانان انقلابی و تشکل‌های مردمی می‌باشد تا این موضوع به یک گفتمان عمومی تبدیل گردد؛ بنابراین در این راه با قدرت و روحیه جهادی حرکت کنید و همچنان مراقب باشید که تقوای الهی و انصاف در همه اقدامات محور امور باشد.

ما اعتقاد داریم تشکل‌های دانشجویی و مردمی یکی از مهمترین بازوان عدالتخواه نظام اسلامی می‌باشند و کمیسیون اصل ۹۰ در نظر دارد از این ظرفیت عظیم مردمی حداکثر استفاده را در جهت تحقق آرمان‌های نظام اسلامی داشته باشد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi