پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:06:46 - سه شنبه 9 خرداد 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
با اهدای اعضای فوتبالیست کرمانی؛
وحید باغگلی جاودانه شد
وحیدباغگلی بازیکن سابق تیم مس کرمان که در جریان دیدار دوستانه دچار حادثه و در نتیجه مرگ مغزی شد، امروز با اهدای اعضای خود به بیماران نیازمند دریافت عضو برای همیشه جاودانه شد.

به گزارش “دانشجوآزاد” هماهنگ کننده پیوند اعضا در دانشگاه علوم پزشکی کرمان ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم مرحوم باغگلی گفت: پس از تایید مرگ مغزی وحید باغگلی توسط تیم پزشکی، خانواده باغگلی رضایت خود را برای اهدای اعضای وی اعلام کردند.

مجید گیلانی افزود: کار برداشت و اهدای عضو امروز هشتم خردادماه در بیمارستان شهید باهنر کرمان انجام شد.

وی اضافه کرد: کبد و دوکلیه وی برای پیوند هم اکنون به بیمارستان افضلی پور منتقل شده و قرار است یک مرد کبد و دو زن کلیه های “وحید باغگلی” را دریافت کنند.

هماهنگ کننده پیوند اعضا در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در ادامه این گفت وگو از خانواده محترم باغگلی قدردانی کرد و گفت: این خانواده محترم با این کار خیرخواهانه خود باعث شدند تا زندگی چند انسان که به دلایل خاص عضوی از بدن خود را از دست داده اند، برگشت داده شود.

وی اظهار کرد: سرگذشت خانواده باغگلی، سرنوشت خانواده های ایثارگری است که با گذشتن از اعضای کالبد عزیزانشان، ناامیدی مطلق همنوعان نیازمند به عضو را به لحظاتی سرشار از امید و اعتقاد تبدیل می کنند و شادی وصف ناپذیر این درماندگان را به نظاره می نشینند.

وی بیان کرد: گرفتن این تصمیم که اعضای بدن عزیز خود را باید اهدا کرد بسیار سخت و دشوار است و این خانواده محترم با اراده وصف ناپذیر خود این آزمون الهی را با سربلندی پشت سر گذاشتند.

وی همچنین از پرسنل بیمارستان شهید باهنر و افضلی پور کرمان نیز قدردانی کرد.

به گزارش وب دا به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی، وحید باغگلی هفته گذشته در یک بازی دوستانه و تفریحی داخل سالن با از دست دادن تعادل خود از ناحیه سر و گردن با زمین برخورد کرد.

وحید باغگلی متولد سال ۶۸ آخرین بار سال گذشته در تیم مس ب و در دوران فوتبال خود در تمامی رده های سنی فوتبال مس کرمان بازی کرد.

وی در فصل ۹۰ – ۹۱ عضو تیم بزرگسالان مس در رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور بود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi